• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Citroën + дрон = ❤ або як ми святкували 100 років відомого бренда

27 Вересня, 2019
Час прочитання: 2 хв.
A A
Citroën + дрон = ❤ або як ми святкували 100 років відомого бренда
Share on FacebookShare on Twitter

Цього року автопром відзначив дуже важливий ювілей — ексцентричному бренду Citroën виповнилося 100 років. Перед нами був виклик придумати, як відзначити цю дату в діджиталі та підкреслити століття інновацій. Тож, хочемо детально розказати про наше бачення сотого ювілею марки — проект “100 років Citroën”.

Головний офіс Citroën підготував кілька великих активностей, було відкрито цифровий музей Citroën Origins, де можна переглянути всі моделі, що випускалися виробником за цей час. Це справді крутий сайт із великою кількістю цікавого контенту та якісним продакшеном. Коли ми отримали бриф на цей проект для нашого ринку, однією з перших ідей було “так давайте перекладемо контент цього музею на українську!”.

Проте через складні адміністративні процеси від цього довелося відмовитись. Інші ідеї з першої презентації були більш креативними, різних форматів та виявились “out of budget”. Без урахування медійних витрат, більшу частину бюджету довелося б витратити на інфлюенсерів, логістику проектів або веб-розробку. Нам, разом із клієнтом, дуже не хотілося пропустити цю важливу подію для Citroën. Тому, щоб наблизитись до наших реалій, у брифі з’явився рядок “ідея має бути реалізована внутрішніми ресурсами агенції”.

Креативний директор NGN.agency Стас Стояцький розповідає, як з’явилась ідея проекту:

Стас Стояцький, креативний директор NGN.agency

“Я підписаний на багато спільнот фотографів і якось увечері у фейсбук-стрічці мою увагу привернув цікавий візуальний прийом. Він нагадав про візуальні ефекти з фільму Inception (“Початок”). Потім я знайшов його назву — droneception, а у Гуглі та на Пінтересті — досить багато якісного контенту. Я подумав, що буде кльово інтегрувати локальні краєвиди з авто Citroën на передньому плані, підкріпивши це меседжем про 100 років. Написав про це до внутрішнього чату проекту — і креативна команда одразу підтримала ідею. Наступного дня ми докрутили її, розписали екосистему, знайши мануали зі створення droneception. Дізналися, у кого зі знайомих є дрон, а з дизайнерами зібрали тестовий макет та навіть затестили, як він виглядатиме у форматі 3D-посту на фейсбуці. Після презентації ідеї ми швидко отримали ОК від клієнта та запустили проект у роботу.”

Коротка довідка:

Droneception — метод склейки декількох іміджів у один, який дає сюрреалістичний ефект. Дрон піднімається в одній точці та робить знімки у потрібному ракурсі, потім всі знімки збираються в одне фото.

Був момент, коли ми дивилися на робочі матеріали і замислилися: “Якщо все виглядає так круто, можливо, такий прийом вже використовувався у рекламі?”. Ми знову почали гуглити та копирсатися у рекламних архівах. Та знайти приклади використання droneception у рекламі авто або загалом у комунікаціях нам не вдалося. Тож, цілком можливо, проект Citroën100 — це перше використання прийому droneception у світовій рекламі.

 

Олег Олексюк, лідер SMM-проектів Citroën, розповідає, як проходили зйомки:

“Ми вивчили мануали і на папері все виявилось не так вже й складно. Та було кілька обмежень, що ускладнювали нам роботу.

Для шутингу ми мали визначитися з локаціями, дочекатися ясної погоди, бажано без сильного вітру, а саму зйомку зробити на світанку, коли на дорогах немає машин, бо перекривати рух можливості не було.”

Реалізація проекту стала цікавим викликом у створенні нового для нас типу контенту. Може здаватися, що найважчою частиною був процес аерозйомки, проте це не так. Технічна сторона стала зрозумілою за дві тестові зйомки, проте на графік впливали природні умови: дощ, сильний вітер, постійність сонячного світла або хмар.

Крім того, обрані з наземної перспективи локації виглядають зовсім по-іншому на висоті 140–150 метрів. Звичайно, ми намагалися перевірити це на Google Maps, та не всі локації мали актуальні супутникові фото.

На етапі підготовки ми обрали лонгліст локацій, які б підкреслювали характер трьох моделей Citroën. Продивилися їх самі та затвердили фінальний список з клієнтом. Проте під час реалізації їх усі довелося змінити.

Ми розглядали різні локації: парки, набережні, площі та траси. Десь було неможливо проїхати на автомобілі, десь ми стикнулися з проблемою великого трафіку цілодобово. Тому обрали інші: Дарницький міст майже пустий о п’ятій ранку, а у Ворзелі та біля нього знайшли малолюдні місця у будні дні. Коли приїхали на одну з локацій, виявили стовпи електромережі, яких не було на Google Maps. Взагалі процес локейшн-скаутингу дуже важкий та потребує багато часу, але ми впоралися.

Особливо заважала погода цього літа — вона постійно змінювалася. Одного разу ми виїхали на тестову зйомку і замість обіцяного сонця потрапили під зливу, що унеможливило роботу.

Сам шутинг — як у кіно, це тільки невелика частина виробництва проекту. Далі почався етап монтажу фото у фінальні віжуали. Деякі локації довелося змінювати або перезнімати через технічний брак або забагато дрібних деталей, що дуже викривлялися у кадрі.

Саму зйомку секвенції локації було важливо зробити за декілька хвилин: доки сонце в одному положенні. Тому ми робили декілька дублів, щоб при зшиванні віжуалів отримати одні і ті самі тіні, малюнок хмар на поверхні землі, інтенсивність освітлення тощо.

Віталій Горенко, арт-директор NGN.agency

Віталій Горенко, арт-директор: “Ми отримали декілька гігабайт чорнових фото локацій та окремо фото авто, тому що зняти все одночасно не було фізичної можливості.

Досить багато часу пішло на склейку локацій, ми повинні були знайти естетичну деформацію ландшафту та інтегрувати фото автівки на передній план.

Найбільш болісною з точки зору дизайнерської роботи була локація для нового Citroёn C4 Cactus — Дарницький міст. Там безліч ліній електромереж та залізничних колій.”

Паралельно зі зйомкою droneception ми розробляли лендинг. Для простих проектів ми давно використовуємо сервіс Tilda, тут ми вирішили спробувати експериментувати з Zero Block, щоб отримати більш унікальний результат.

 

Вітаємо Citroёn зі 100-річчям та дякуємо за можливість реалізувати цей проект.

Команда проекту:

PSA:

Marketing Director: Андрій Чабанов

Head of communication and digital: Аліна Коса

Digital marketing manager: Євгенія Деревянко

NGN.agency

Creative Director: Стас Стояцький

Senior Сreator: Галя Альомова

Creator: Наталя Рудаковська

Art-Director: Віталій Горенко

Designer: Надія Луговська, Віталій Горенко, Альона Боса

Digital Producer: Олександр Давідок

Social Media Team Leader: Олег Олексюк

Account Director: Юрій Коломієць

Account Manager: Катерина Старицька

Теги: креативновинипродакшнтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025

Для нового покоління Alpha й Z навчання онлайн стало не винятком, а нормою. За даними UNICEF: COVID-19 and School Closures : 67% дітей у країнах із середнім і високим доходом...

Читати даліDetails

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Для тих хто готується до Effie Awards Ukraine 2025 – Effie Workshop

22 Липня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.