• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Хто і куди найбільше подорожує: Mastercard дослідила глобальні туристичні тренди

23 Липня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Хто і куди найбільше подорожує: Mastercard дослідила глобальні туристичні тренди
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Mastercard понад 10 років відстежує глобальні тренди міжнародного туризму. За результатами дослідження, у 2018 році Сполучені Штати Америки та Континентальний Китай[1] очолили Global Destination Cities Index: Origins — рейтинг країн та міст, жителі яких подорожують найбільше. Дослідження враховує як подорожі у справах, так і поїздки з метою відпочинку.

За даними Mastercard, до ТОП-5 країн із найбільшою кількістю громадян, які подорожують, увійшли:

  1. Сполучені Штати Америки
  2. Китай
  3. Німеччина
  4. Велика Британія
  5. Франція

Наступні в переліку — туристи з Республіки Корея, Японії та Канади.

Дослідження Mastercard Global Destination Cities Index: Origins допомагає місцевим компаніям адаптувати бізнес під потреби іноземних споживачів. Адже, за даними World Travel & Tourism Council, глобальний прибуток від туризму у 2018 році склав $8.8 трильйони доларів. Окрім того, завдяки збільшенню туристичних потоків у світі було створено 319 мільйонів нових робочих місць.

«Дослідження щодо походження туристів істотно допомагають місцевому бізнесу виявити та задовольнити потреби мандрівників, а також сприяють розвитку інклюзії. Mastercard використовує свої знання та технології, щоб допомагати популярним серед туристів містам та країнам розвивати туристичний сервіс та покращувати досвід користувачів», — стверджує Діна Робіно, віце-президент Global Tourism Partnerships, Mastercard.

У рамках дослідження компанія Mastercard також щорічно вивчає найпопулярніші туристичні напрямки для відпочинку. До ТОП-10 міст світу, куди у 2018 році вирушали у відпустку, увійшли наступні:

  1. Пунта-Кана, Домініканська Республіка (частка туристів, які відвідують місто з метою відпочинку, — 99,9%)
  2. Джерба, Туніс (97.8%)
  3. Хоккайдо, Японія (97.3%)
  4. Рів’єра-Мая, Мексика (97.2%)
  5. Куско, Перу (97%)
  6. Пальма-де-Майорка, Іспанія (96,9%)
  7. Кіото, Японія (96,9%)
  8. Гонолулу, США (96,8%)
  9. Балі, Індонезія (96,7%)
  10. Осака, Японія (96,6%)

Mastercard по всьому світу надає користувачам безліч можливостей для швидкого планування подорожей та комфортного відпочинку. Зокрема, для українських мандрівників віднедавна компанія представила розширений перелік travel-переваг, серед яких: доступ до бізнес-залів в зоні міжнародних і внутрішніх вильотів в аеропорту «Львів» ім. Данила Галицького; доступ до бізнес-зали у зоні міжнародних вильотів, Fast Line на виліт і приліт, стійка прискореної реєстрації та здачі багажу в новому терміналі F в аеропорту «Бориспіль»; доступ до бізнес-зали в зоні міжнародних вильотів в аеропорту «Харків». Нові можливості поповнили перелік улюблених серед користувачів travel-переваг від Mastercard, серед яких — стійка пришвидшеної реєстрації №48 у аеропорту «Бориспіль», бізнес-зали Masterсard Lounge у зоні внутрішніх та міжнарожних рейсів у терміналі D, а також сервіс Fast Line у зоні прильоту та вильоту у терміналі D аеропорту «Бориспіль», сервіс-помічник Mastercard Concierge та спеціальні пропозиції від партнерів.

[1] Без урахування кількості туристів із Гонконгу та Макао.

Теги: новиниринки та дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Best Marketing Teams 2025: розпочато дослідження кращих маркетингових команд України

8 Вересня, 2025
Інсайти

Понад 290 фахівців увійшли до журі Effie Awards Ukraine 2025

4 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.