• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Хто і куди найбільше подорожує: Mastercard дослідила глобальні туристичні тренди

23 Липня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Хто і куди найбільше подорожує: Mastercard дослідила глобальні туристичні тренди
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Mastercard понад 10 років відстежує глобальні тренди міжнародного туризму. За результатами дослідження, у 2018 році Сполучені Штати Америки та Континентальний Китай[1] очолили Global Destination Cities Index: Origins — рейтинг країн та міст, жителі яких подорожують найбільше. Дослідження враховує як подорожі у справах, так і поїздки з метою відпочинку.

За даними Mastercard, до ТОП-5 країн із найбільшою кількістю громадян, які подорожують, увійшли:

  1. Сполучені Штати Америки
  2. Китай
  3. Німеччина
  4. Велика Британія
  5. Франція

Наступні в переліку — туристи з Республіки Корея, Японії та Канади.

Дослідження Mastercard Global Destination Cities Index: Origins допомагає місцевим компаніям адаптувати бізнес під потреби іноземних споживачів. Адже, за даними World Travel & Tourism Council, глобальний прибуток від туризму у 2018 році склав $8.8 трильйони доларів. Окрім того, завдяки збільшенню туристичних потоків у світі було створено 319 мільйонів нових робочих місць.

«Дослідження щодо походження туристів істотно допомагають місцевому бізнесу виявити та задовольнити потреби мандрівників, а також сприяють розвитку інклюзії. Mastercard використовує свої знання та технології, щоб допомагати популярним серед туристів містам та країнам розвивати туристичний сервіс та покращувати досвід користувачів», — стверджує Діна Робіно, віце-президент Global Tourism Partnerships, Mastercard.

У рамках дослідження компанія Mastercard також щорічно вивчає найпопулярніші туристичні напрямки для відпочинку. До ТОП-10 міст світу, куди у 2018 році вирушали у відпустку, увійшли наступні:

  1. Пунта-Кана, Домініканська Республіка (частка туристів, які відвідують місто з метою відпочинку, — 99,9%)
  2. Джерба, Туніс (97.8%)
  3. Хоккайдо, Японія (97.3%)
  4. Рів’єра-Мая, Мексика (97.2%)
  5. Куско, Перу (97%)
  6. Пальма-де-Майорка, Іспанія (96,9%)
  7. Кіото, Японія (96,9%)
  8. Гонолулу, США (96,8%)
  9. Балі, Індонезія (96,7%)
  10. Осака, Японія (96,6%)

Mastercard по всьому світу надає користувачам безліч можливостей для швидкого планування подорожей та комфортного відпочинку. Зокрема, для українських мандрівників віднедавна компанія представила розширений перелік travel-переваг, серед яких: доступ до бізнес-залів в зоні міжнародних і внутрішніх вильотів в аеропорту «Львів» ім. Данила Галицького; доступ до бізнес-зали у зоні міжнародних вильотів, Fast Line на виліт і приліт, стійка прискореної реєстрації та здачі багажу в новому терміналі F в аеропорту «Бориспіль»; доступ до бізнес-зали в зоні міжнародних вильотів в аеропорту «Харків». Нові можливості поповнили перелік улюблених серед користувачів travel-переваг від Mastercard, серед яких — стійка пришвидшеної реєстрації №48 у аеропорту «Бориспіль», бізнес-зали Masterсard Lounge у зоні внутрішніх та міжнарожних рейсів у терміналі D, а також сервіс Fast Line у зоні прильоту та вильоту у терміналі D аеропорту «Бориспіль», сервіс-помічник Mastercard Concierge та спеціальні пропозиції від партнерів.

[1] Без урахування кількості туристів із Гонконгу та Макао.

Теги: новиниринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.