• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Syoss вислав блогерам справжню бомбу

3 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Syoss вислав блогерам справжню бомбу
Share on FacebookShare on Twitter

Щоб привернути увагу споживачів до лінійки сухих шампунів, що дарують плюс один день свіжості волоссю, Syoss разом з комунікаційним діджитал-агентством New Strategies Group створили справжню бомбу і вислали її beaty-блогерам.

Спокійно, жоден учасник проєкту не постраждав. Мова йде про креативний прес-пак «Бомба свіжості Syoss» у вигляді справжньої вибухівки.

«Сьогодні недостатньо зробити крутий рекламний продукт. Сучасну аудиторію потрібно дивувати і шокувати. Тому, за запитом бренд-команди Syoss, в ідеї для рекламної кампанії ми зробили акцент на креативній формі і WOW-ефекті при взаємодії з прес-паком.

Ми додали до нього механізм із метафаном, що активувався при першому відкритті. В кожен «відсік» прес-паку вклали сухі шампуні, що мали здетонувати на волоссі блогерів. А зверху вмонтували таймер, що одночасно додавав реалістичності та був потрібен для проведення beauty-експеримент»,  – коментує Володимир Чернер, CEO New Strategies Group.

За задумом команди проєкту блогери у відеопостах робили розпаковування прес-паку, розповідали підписникам про продукт, наносили сухий шампунь на волосся і ставили таймер зі зворотним відліком на 24 години. Саме стільки тривало тестування нового продукту під гаслом «+1 день свіжості зі Syoss».

Syoss
Syoss
Syoss

«​Ми поставили перед New Strategies Group конкретне завдання: розповісти про лінійку сухих шампунів, побудувати охоплення силами beauty-блогерів, привернувши їхню увагу за допомогою WOW-ефекту, незвичайної подачі та сторітелінгу. Коли вони запропонували нам створити справжнє реаліті-шоу у мініатюрі, ми були в захваті. Такий формат набагато цікавіший за стандартні проєкти з блогерами. Наша команда сподівалася на вибухові результати кампанії, і ми їх отримали», – ділиться враженнями бренд-команда Syoss.

Кампанія тривала протягом місяця в Instagram і охопила 2 млн користувачів замість 1,5 млн запланованих. Таким чином агентство перевиконало KPI по охопленню на 33%! ER склав 8,29%, що більш ніж в два рази перевищує план. За проєкт ми залучили 166 тисяч користувачів, які не приховували своїх вражень у коментарях під публікаціями.


Креативна агенція PROVID створила для Marengo ролик про цінність живих зустрічей із близькими друзями.

Теги: блогибрендингкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.