• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Cannes Lions-2019. Мэтт Иствуд о Бобе Дилане и социальной ответственности

18 Червня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Cannes Lions-2019. Мэтт Иствуд о Бобе Дилане и социальной ответственности

MAKING MONEY IS ART_Mc Cann Health CONFERENCE LIONS 2019.Yann COATSALIOU/360 MEDIAS

Share on FacebookShare on Twitter

В прошлом году Боб Дилан записал трек под названием «He’s funny», переосмысление пола и переосмысление классической песни 1929 года «She’s funny”. И это был не просто авторский римейк.

Многие фанаты не поняли, что один из величайших авторов песен всех времен сделал этот римейк для MGM Resorts, гостиничного конгломерата, базирующегося в Лас-Вегасе, свадебной столице мира.

Причем в этом шаге нет ни грамма коммерческой выгоды. Дилан не продавал свой талант, а сотрудничал с брендом MGM, чтобы отправить месседж о том, что корпорация MGM с радостью принимает всех новобрачных, в том числе одного пола.

«Речь идет, прежде всего о правах человека», – сказал Мэтт Иствуд, глобальный креативный директор McCann Health во время дискуссии «Делать деньги – это искусство, а хороший бизнес – лучшее искусство», в рамках первой в этом году сессии Lions Health.

Иствуд сказал, что бизнес должен быть социально ответственными, потому что сегодняшние Millennials ожидают этого от брендов. «Около 91% Millennials перейдут на бренды, прославившиеся добрыми делами; только 11% считают традиционную рекламу более эффективной », – добавил он.

MGM собрал многих артистов, присоединившихся к Дилану на альбоме Universal Love, который включал в себя свадебные песни для сообщества ЛГБТ, подчеркивая  этим, что однополые и транссексуальные супруги имеют те же права, что и традиционные пары.

В число других корпораций, которые, по словам Иствуда, оправдали ожидания Millennials, входит индийский производитель молочных продуктов Kwality, который поощряет школы корректировать свое расписание, чтобы дать ученикам возможность побыть на свеждем воздухе и получить больше витамина D.

Yикто в США не слышал о сети кафе гамбургеровCheckers до тех пор, пока она не была приобретена рэп-звездой Риком Россом. Его песня об приобретении, с целью  создать новые рабочие места и оживить местную экономику, и связанный с этим документальный фильм помогли серьезно укрепить позиции Checkers против конкурентов, таких как McDonald’s.

«Мы живем в смутные времена, и политическая турбулентность часто мешает нам быть оптимистами. Но это делает наше время идеальным для лидеров бизнеса, чтобы быть позитивными агентами перемен»,- подытожил  Мэтт Иствуд .

Заглавная иллюстрация: Мэтт Иствуд

Теги: cannes lionsновинишоубиз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025

Young Lions Competitions 2025 — найпрестижніший міжнародний конкурс для молодих креаторів та маркетологів у віці до 30 років, який дає можливість заявити про себе на міжнародній арені. Цього року українські...

Читати даліDetails

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

Відбувся 5-ий онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.