Нещодавно на українському ринку з’явився новий бренд мила Activex. Nebo ideas agency розробило для нього діджитал-експеримент, в результаті якого було знищено 99,9% бактерій.
Проєкт розпочався з 15-секундного банера. У ньому за допомогою колажної стилістики агентство показало, як мило Activex порушує комфорт бактерій на руках. Для демонстрації цього в ролику з’явився мікроскоп, а копірайт звучав так: «Результат видно озброєним оком».
Другим етапом кампанії стала активація з лідерами думок. Nebo ideas agency запросило спеціалізовану лабораторію «Зоопарк під мікроскопом» на виїзний експеримент. Його сутність полягала в тому, щоб перевірити руки до і після використання мила Activex. Для цього знадобився потужний мікроскоп зі збільшенням до 2500 крат і роздільною силою в 20 нанометрів.
В експерименті взяли участь 7 блогерів: ресторатор Орест Мурій, власниця магазину здорового харчування Ольга Немчук, коучерка у сфері IT Юлія Норець і insta-мами Маша Весна, Галя Смернова, Міла Москаленко, Тетяна Богашова. Ще одному блогеру, вайнеру Івану Сидорко, відправили подарунковий набір додому, оскільки він захворів на коронавірус.
Агентство зробило роботу мила помітною для всіх. Про що і було створене відео.
Можливо, вам буде цікаво переглянути кампанію, в якій німецький гурт металістів Risen from Shadows вирішив відзначити Всесвітній день боротьби з діабетом (14 листопада). Так, гурт зробили кавери на пісні про солодощі. Проєкт The Dark Side of Sugar є доволі оригінальною засторогою в стилі хеві-метал про небезпеку прихованого в їжі цукру.