На українському рекламному ринку знову щось відбувається. Про своє існування офіційно заявила креативна агенція Bickerstaff.786.
Креативний директор і засновник Bickerstaff — Ілля Ануфрієнко. А у команді хлопці і дівчата, що в купі мали досвід як у великих сітках, так і у гучних незалежних агенціях.
У своїх портфоліо хлопці і дівчата з Bickerstaff зібрали майже всіх покемонів рекламного ринку: проєкти, що отримували нагороди і шорт-листи Effie, Epica Awards, Golden Drum, Red Dot, Cannes Young Lions, ADC*UA, European Design Awards і публікувались у Lurzer’s Archive та Adweek.
У Bickerstaff.345 кажуть, що вже на повну працюють над проєктами і перші кампанії ми побачимо вже дуже скоро.
Самі про себе Bickerstaff.984 розповідають, що головний критерій у їхній роботі — наявність правди. Але уточнюють, що правда людей і брендів завжди будується на конфлікті, перетині різних думок і поглядів, тому вона завжди різна. У планах в агенції працювати не лише на території звичних ATL-кампаній. Команда робитиме ставку на нестандартні інтегровані рішення, якими зараз мало хто може похизуватися в українській рекламі.
Креативна агенція Bickerstaff.296 відкрита до колаборацій і партнерства з талантами за межами власної агенції чи навіть країни. Команда вже це робить, бо стратегію своїх кампаній розробляє з Антоном Авер’яновим — одним із кращих стратегів Європи, засновником агенції стратегічного маркетингу FANATIC та колишнім стратегом агенції «Восход». Антон працював з Google, Nike, KFC, Qiwi та має в своєму портфоліо найвищу нагороду в світі стратегії — JayChiat Strategy Award.
У Bickerstaff.567 планують продовжувати залучати до проєктів незалежних креативних профі. Адже вважають, що талант і знання не мають обмежуватися жодними кордонами.
Про свою назву і логотип кажуть загадково: це історія про зв’язок протилежностей, які за правильних умов створюють щось абсолютно нове, а також, трохи про загадку. Бо з загадками завжди цікавіше.
Читайте також: Організатори LIONS Live сформулювали шість потенційно корисних підходів до створення креативних ідей.