• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Організація Dogs Trust радить замислюватися, звідки беруться цуценята

12 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Благодійна організація Dogs Trust в Ірландії є найбільшою з тих, що опікуються собаками. До Різдва вона запустила емоційну кампанію Sold A Pup, яка застерігає від підтримки неетичних практик розведення собак. Вона має на меті привернути увагу до жорстокості та брехні, якими оточений незаконний продаж та реклама дорослих собак та цуценят. Організація звертається до публіки, щоб переконати людей приєднатися до петиції про заборону незаконного продажу собак та допомогти їй викорінити масові собачі ферми в Ірландії.

Частиною кампанії є анімаційне відео, створене продакшн-компанією Cardel та режисеркою Катаріною Лундквіст. Воно показує моторошну правду про собачі ферми та те, як просто їх власникам сховатися за лицемірним фасадом онлайн-оголошень.

Закон, порядок та цуценята

У лютому цього року в Ірландії затвердили закони, які мали б врегулювати продаж домашніх тварин, але багато продавців свідомо їх ігнорують. Зокрема, було заборонено продавати цуценят, яким ще немає восьми тижнів. До того ж всі розплідники мають бути ліцензовані, а всі тварини – прочіповані. Тобто за номером чіпу одразу стає відомо, звідки цей собака та в яких масштабах їх продає розплідник.

Якби цих законів дотримувалися, кожну масову собачу ферму було б одразу помітно. Відповідно, покупці могли б самі вирішувати, у кого брати цуценят. За даними Dogs Trust більшість людей ніколи б не стала підтримувати такі ферми своїми гаманцями, але сумна реальність така, що через брак інформації саме це й відбувається. Ті, хто вдаються до неетичних практик розведення собак, часто йдуть на неабиякі хитрощі, щоб приховати, звідки беруться цуценята, яких вони продають, оскільки прибуток для них важливіший за здоров’я їхніх тварин.

Як розповідає організація Dogs Trust, на жаль, наразі в Ірландії порядок утримання розплідників є таким, що вони можуть доручити догляд за 25 дорослими собаками одному-єдиному співробітнику, а їх щенят в такому разі взагалі ніхто не рахує. І дуже часто ті, хто купують цуценят, впевнені, що вони від звичайної хазяйської матері і росли в звичайній родині. Тому організація і закликає людей подумати не лише про цуценят, але й про їх матерів, які залишаються на фермі, в тісних клітках, щоб народжувати знову й знову.

Невесела різдвяна історія

Режисерка Катаріна Лундквіст розповіла про свою роботу над цим проєктом так: «Я збиралася розповісти неприємну, але правдиву різдвяну історію для всієї родини. Метою було змусити людей замислитися, а що ж буде з мамою цуценяти. У фільмі дуже важливо було витримати правильний баланс емоцій. Похмурі тема, музика та віршований текст поєднуються з яскравим відеорядом, розрахованим на дітей. Натхненням тут стали ляльковий театр та покадрова анімація. Це є цілком в дусі різдвяної історії і додає персонажам вразливості. Ключовим моментом став плин оповіді і те, як він розбивається, коли маленька дівчинка задає своє питання, представляючи головне послання цього фільму».

Джерело

Теги: відеокреативсоціальна рекламасуспільствотварини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.