• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Coca-Cola запускає новорічну кампанію, щоб відсвяткувати магію Різдва 100-й рік поспіль

9 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Coca-Cola запускає новорічну кампанію, щоб відсвяткувати магію Різдва 100-й рік поспіль
Share on FacebookShare on Twitter

Coca-Cola запускає глобальну різдвяну кампанію, яка стане 100-ю в історії бренду. Вона пройде під гаслом: «Бути поряд на свята — найкращий подарунок».

Coca-Cola запускає новорічну кампанію, щоб відсвяткувати магію Різдва 100-й рік поспіль

Бренд Coca-Cola, який уже давно є символом новорічного сезону, запускає нову святкову кампанію. За попередні десятиріччя світ уже побачив багато пам’ятних різдвяних сюжетів від Coca-Cola, починаючи з образу Санта Клауса, яким ми його уявляємо зараз, створеного для різдвяної кампанії бренду близько 90 років тому, і до легендарних різдвяних вантажівок.

В Україні пісня «Свято наближається» з різдвяних рекламних роликів Coca-Cola відома чи не кожному та вже багато років є символом новорічних свят. У різні часи її виконували такі зірки, як Руслана, «Время и Стекло», MONATIK. Чимало українських родин доповнюють новорічну атмосферу святковими склянками, ялинковими прикрасами і кумедними полярними ведмедиками Coca-Cola. А «полювання» на різдвяний караван із вантажівок бренду займає таке ж місце у святковому сезоні, як і відвідування новорічного ярмарку.

Coca-Cola запускає новорічну кампанію, щоб відсвяткувати магію Різдва 100-й рік поспіль

Цього року історію Різдва Coca-Cola будує навколо рекламного ролика, який створив оскароносний новозеландський режисер Тайка Вайтіті, відомий також за стрічками «Тор 3: Рагнарок», «Кролик Джоджо» та ін.

Головна ідея кампанії: «Бути поряд на свята — найкращий подарунок» — закликає людей бути на свята по-справжньому щирими та максимально відданими моменту в родинному колі. Вона об’єднує ідеї усіх попередніх кампаній бренду та підкреслює, що справжня різдвяна магія саме у єднанні людей, які і є найціннішим подарунком один для одного.

Над відеороликом під назвою «Лист» режисер працював у партнерстві з лондонською агенцією Wieden+Kennedy. Їхня відеоісторія сповнена святкової магії, а в основі сюжету лежить розповідь про всеохопну любов батька, який вирушає у довгу подорож заради здійснення різдвяної мрії доньки.

На початку ролика батько збирається у відрядження і вже біля дверей його зупиняє маленька донька. Вона вручає йому лист, який власноруч написала для Санта Клауса, та просить надіслати його. У наступному епізоді — батько заклопотаний справами, аж раптом усвідомлює, що забув відправити лист. З цього моменту розпочинається його місія: переконатися, що лист дійде до адресата. Щоб дістатися Північного полюса, він перепливає моря, підкорює гори та скелі, пробирається крізь непроглядні джунглі та перетинає безлюдну північну тундру. Проте чи вдасться йому успішно доставити лист до рук Санти? Чи здійсниться різдвяна мрія його доньки?

Починаючи з листопада, рекламний ролик покажуть у більш ніж 90 країнах світу.

Coca-Cola в Україні теж відзначить ювілейний для компанії різдвяний сезон, залучаючи фанів бренду і Різдва до святкування.


Раніше агенція Wieden+Kennedy та режисер Стів Роджерс з Somesuch створили для Coca-Cola кампанію у стилі коміксів, яка закликає до емпатії.

Теги: брендингвідеокреативсторітеллінг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.