Coca-Cola запускає глобальну різдвяну кампанію, яка стане 100-ю в історії бренду. Вона пройде під гаслом: «Бути поряд на свята — найкращий подарунок».
Бренд Coca-Cola, який уже давно є символом новорічного сезону, запускає нову святкову кампанію. За попередні десятиріччя світ уже побачив багато пам’ятних різдвяних сюжетів від Coca-Cola, починаючи з образу Санта Клауса, яким ми його уявляємо зараз, створеного для різдвяної кампанії бренду близько 90 років тому, і до легендарних різдвяних вантажівок.
В Україні пісня «Свято наближається» з різдвяних рекламних роликів Coca-Cola відома чи не кожному та вже багато років є символом новорічних свят. У різні часи її виконували такі зірки, як Руслана, «Время и Стекло», MONATIK. Чимало українських родин доповнюють новорічну атмосферу святковими склянками, ялинковими прикрасами і кумедними полярними ведмедиками Coca-Cola. А «полювання» на різдвяний караван із вантажівок бренду займає таке ж місце у святковому сезоні, як і відвідування новорічного ярмарку.
Цього року історію Різдва Coca-Cola будує навколо рекламного ролика, який створив оскароносний новозеландський режисер Тайка Вайтіті, відомий також за стрічками «Тор 3: Рагнарок», «Кролик Джоджо» та ін.
Головна ідея кампанії: «Бути поряд на свята — найкращий подарунок» — закликає людей бути на свята по-справжньому щирими та максимально відданими моменту в родинному колі. Вона об’єднує ідеї усіх попередніх кампаній бренду та підкреслює, що справжня різдвяна магія саме у єднанні людей, які і є найціннішим подарунком один для одного.
Над відеороликом під назвою «Лист» режисер працював у партнерстві з лондонською агенцією Wieden+Kennedy. Їхня відеоісторія сповнена святкової магії, а в основі сюжету лежить розповідь про всеохопну любов батька, який вирушає у довгу подорож заради здійснення різдвяної мрії доньки.
На початку ролика батько збирається у відрядження і вже біля дверей його зупиняє маленька донька. Вона вручає йому лист, який власноруч написала для Санта Клауса, та просить надіслати його. У наступному епізоді — батько заклопотаний справами, аж раптом усвідомлює, що забув відправити лист. З цього моменту розпочинається його місія: переконатися, що лист дійде до адресата. Щоб дістатися Північного полюса, він перепливає моря, підкорює гори та скелі, пробирається крізь непроглядні джунглі та перетинає безлюдну північну тундру. Проте чи вдасться йому успішно доставити лист до рук Санти? Чи здійсниться різдвяна мрія його доньки?
Починаючи з листопада, рекламний ролик покажуть у більш ніж 90 країнах світу.
Coca-Cola в Україні теж відзначить ювілейний для компанії різдвяний сезон, залучаючи фанів бренду і Різдва до святкування.
Раніше агенція Wieden+Kennedy та режисер Стів Роджерс з Somesuch створили для Coca-Cola кампанію у стилі коміксів, яка закликає до емпатії.