«Мабуть, ти вже знаєш, яку саме роботу відправиш на конкурс? Щось унікальне, творче — таке, що можеш зробити тільки ти. Так-так, ми вже бачимо ці іскорки у твоїх очах. Навіщо приховувати свою креативність? Завантажуй свою ідею на: PYevent.com.ua, її пора показати світові», — звертаються організатори до молодих креаторів.
Взяти участь у Power of Young може будь-який креативний проєкт зі свіжим поглядом на комунікацію, який доносить певний меседж та підпадає під одну або кілька визначених категорій:
- CONCEPTUAL COMMUNICATION (оповідання та сучасна поезія, проект),
- VISUAL COMMUNICATION (постер, графічний дизайн),
- MUSIC AND SOUND COMMUNICATION (музичний твір, звуковий дизайн)
- VIDEO AND MOTION COMMUNICATION (короткометражка, анімація).
Це може бути додаток, веб-сайт, івент, кросмедійна платформа, текстовий твір, ілюстрація, постер, гіфка, логотип, музичний трек, короткометражний чи анімаційний фільм тощо. Та що завгодно!
Подача робіт — безкоштовна.
Роботи учасників оцінюватимуть експерти креативної, музичної, кіноіндустрії, митці та інші представники сучасної арт-спільноти. Минулого року надійшло 290 робіт від авторів з усієї України. Адже Power of Young — не лише конкурс творчих ідей, це платформа відкриттів, однодумців та нової креативної сили.
Роботи приймаються до 26 листопада 2020 року у формі на сайті, де також можна дізнатись більше про кожну категорію й вивчити правила. А найновіша інформація та новини з’являються у Facebook Power of Young.
Нагадаємо, конкурс молодих креаторів Power of Young започаткований у 2019 році трьома креативними агенціями — Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine, що входять до складу Publicis Groupe Ukraine, яка є найбільш ефективною комунікаційною групою 2019 року.
А ми нагадуємо, що триває попередня реєстрація на конкурс молодих креаторів Young Lions Competitions (YLC) включно з Young Lions Marketers Competition (YMC) 2021.