Нові можливості та сервіси для креаторів. Корисні додатки. А також тенденції спортивного сторітелінгу та інші новини зі світу креативу! Чао, креатори! З вами новий випуск Creative Digest!
Послухати свіжі новини креативу також можна на:
LinkedIn запустив новий інструмент Career Explorer, який допомагає знайти роботу, базуючись на навичках і досвіді пошукача. Цей інструмент співставляє навички людини з професіями, які вона, можливо, не розглядала б. A потім дає рекомендації щодо того, чому потрібно ще навчитися, щоб підійти роботодавцю. Наразі бета-версія доступна тільки англійською мовою, але в майбутньому додадуться інші, зазначають Bird-in-Flight та ain.ua.
Зі збільшенням кількості захворювань на коронавірус багато людей знову працюють дистанційно. Незважаючи на це, кількість роботи не зменшується. Навпаки, іноді її так багато, що ми забуваємо слідкувати за важливими речами, такими як рівна спина, баланс води або наш зір. Bazilik.media зібрали 5 додатків для офісних працівників, що нагадуватимуть кожному про дотримання або виконання банальних, але необхідних речей. Знайти корисні додатки можна на Bazilik.media.
Міністерство цифрової трансформації України спільно з Facebook запустили центр онлайн-навчання для малих і середніх підприємств SMB Hub Ukraine. На сайті освітнього хабу будуть опубліковані тренінги про просування бізнес-проєктів в онлайні, створення креативного контенту та приклади ефективного використання цифрових інструментів українськими підприємствами, які допоможуть відновити роботу після карантину. Онлайн-тренінги підготували експерти Facebook. Теми охоплюють:
- ефективне представлення компанії в онлайні;
- побудову бренду в соцмережах;
- формування відносин із клієнтами;
- а також створення цікавого та привабливого контенту за допомогою безкоштовних мобільних додатків.
Що ще включає в себе платформа, читайте на CASES.Media.
А тим часом освітня платформа «Креативна Практика» створила анімовані мініфільми про історію інтернету та веб-дизайну. В серії мініфільмів досліджується не лише історія веб-сайтів, але й те, що їй передує — історія комп’ютерних мереж, проєкту Арпанет, поява Всесвітньої Павутини. Також в роликах показують перші веб-сайти відомих брендів, розповідають про браузерні війни та намагаються передрікати майбутнє веб-сайтів. Мініфільми доступні в YouTube та Facebook. Посилання шукайте на creativity.ua.
А чи погоджуєтесь ви, що в нинішніх умовах карантину телефонне спілкування — це чудова можливість вберегти себе, отримати підтримку та познайомитися з новими людьми? Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та Українська Волонтерська Служба, за підтримки Міністерства молоді та спорту, запустили проєкт «Мій телефонний друг». Мета проєкту — об’єднати молодих людей та людей старшого віку, щоб ніхто не почувався самотнім. У рамках соціальної відповідальності до партнерів проєкту приєдналася також компанія Watsons. Український проєкт за основу для своєї діяльності взяв успішний міжнародний досвід. Схожа ініціатива у Великій Британії вже зібрала 250 тисяч волонтерів, що підтримують людей віком 60+, які відчувають нестачу спілкування та теплих емоцій під час карантину. Що потрібно зробити, щоб стати телефонним волонтером в Україні, читайте на Sostav.ua.
Інтернет-журнал, який працює ще як агенція, Platfor.ma оновлюється! Відтепер вона ще більше уваги приділятиме популяризації важливих соціальних тем. На честь цього команда оголошує open-call для корисних ініціатив. Переможцям Platfor.ma створить безкоштовні комунікаційні проєкти та підтримає на своїх ресурсах. Протягом місяця Platfor.ma збиратиме заявки від усіх, хто просуває важливі ініціативи в Україні. З них команда обере три та допоможе їхнім авторам створити сторітелінг-проєкти: вигадати креативну ідею, створити контент, розробити візуальний стиль, а також поділитись проєктом з усією аудиторією Platfor.ma. Безкоштовно! Якщо ця можливість — те, чого ви чекали, деталі участі читайте на creativity.ua.
Японська мережа одягу UNIQLO запустила нову глобальну кампанію для своєї лінійки термобілизни. Для того, щоб показати її функціональність, тобто поглинання вологи та зберігання тепла, бренд використав технологію ThermoArt. У такий спосіб UNIQLO візуалізує температуру тіла. Через пандемію COVID-19, термографічні зображення практично повсюди асоціюються з чимось негативним. Відштовхнувшись від цього спостереження, креативна команда вирішила створити щось позитивне за допомогою термографії – контент, який «зігрівав би тіло й душу». Як виглядає ця рекламна кампанія, дивіться на creativity.ua.
Чорна п’ятниця швидко наближається. А за даними Bloomberg, цьогоріч розпродажі почнуться на два тижні раніше, ніж зазвичай. Крім того, найімовірніше, споживачі частіше обиратимуть покупки онлайн, ніж похід до магазинів. RTB House вважають корисним залучити споживачів до онлайн-магазину на кілька тижнів раніше дня початку розпродажів. І, відповідаючи на запитання про те, як же брендам розробляти ретаргетингові кампанії на цей період та які бюджети для цього потрібні, RTB House пропонує три різні стратегії, спираючись на результати попередніх років. Переглянути всі ці поради можна на creativity.ua.
Clio Sports організували онлайн-захід The New Marketing Playbook, у рамках якого нещодавно відбулися цікаві дискусії! Під час одного з обговорень учасники заходу спробували дати відповідь на запитання, як зробити спортивний маркетинг ефективнішим і налагодити співпрацю між агенціями, брендами та іншими партнерами. Проте, оскільки обговорення неможливе без прикладів, кожен зі спікерів спершу поділився власним досвідом створення успішних кампаній та уроками, які були з цього винесені. Більш детально ознайомитись із кейсами можна на creativity.ua.
А учасники другої дискусії спробували сформулювати основні тенденції спортивного сторітелінгу. Адже ефективність спортивних брендів та їхніх партнерів якраз і залежить від того, як добре вони усвідомлюють, на чому базується спортивний сторітелінг майбутнього. Знайти ці тенденції також можна на creativity.ua.
У Києві проходить виставка «Музей сучасного мистецтва (Омаж)», присвячену довгоочікуваному відкриттю. На виставці представлені роботи відомих авторів періоду незалежної України. Раніше організатори анонсували відкриття музею сучасного мистецтва, але воно виявилося акцією для привернення уваги до проблеми відсутності такого музею. Замість цього відкрили виставку з картинами художників, які могли б висіти в залі музею сучасного мистецтва, повідомляє telegraf.design.
А ми нагадуємо, що на creativity.ua спецпроєкт «Філософський Сад» активно поповнюється матеріалами. На сайті доступні для прочитання і прослуховування бесіди про театр і синтез бізнес- та артистичного мислення з театральним куратором ГОГОЛЬFESTу, актором Центру сучасного мистецтва «ДАХ» Андрієм Палатним… Пошук відповідей на запитання, чи існує взаємодія бізнесу та культури і навіщо взагалі людству мистецтво, з культурним діячем і менеджером, директором ГОГОЛЬFESTу Максимом Демським… Розмова про театр і про те, за якими емоціями люди ходять на спектаклі та різні постановки, з Володимиром Петренком — художнім керівником Дніпровського театру «Віримо!» і заслуженим діячем мистецтв України. Та багато інших. Переходьте за посиланням на creativity.ua та надихайтесь цікавими розмовами.
А чи є у нас тут діджитальники? Та знаємо, що є!
Сьогодні для всіх, хто цікавиться соціальними мережами, журналістикою та діджиталом, ми хочемо порадити корисний канал Іри Рефагі, редакторки видання Фокус. Актуальні новини цієї сфери, аналітику показників платформ, авторські матеріали від крутих спеціалістів — все це можна знайти на каналі DigitAll. І куди без подкастів! На каналі ти також знайдеш корисні поради про те, як почати свій подкаст, розвивати та просувати його.
Тому, якщо ти діджитальник, маркетолог, подкастер, копірайтер, журналіст або просто цікавишся digital-сферою, обов’язково загляни в DigitAll! От ми вже підписані!
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канали можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао! Попередній випуск слухайте і читайте тут.