Platfor.ma безкоштовно створить комунікаційні проєкти для соціальних ініціатив

Platfor.ma, що працює як агенція та медіа, оновлюється та відтепер ще більше уваги приділятиме популяризації важливих соціальних тем. На честь цього команда оголошує open-call для корисних ініціатив. Переможцям Platfor.ma створить безкоштовні комунікаційні проєкти та підтримає на своїх ресурсах.

На честь свого оновлення Platfor.ma хоче зробити корисну справу. А саме – привернути увагу до тих соціальних, культурних та освітніх тем, які заслуговують на неї, але губляться в інформаційному шумі. Адже команда розуміє, як боляче, коли безглузді челенджі, зіркові плітки та жовті новини збирають мільйони лайків, а по-справжньому вартісні теми лишаються без підтримки. І хочуть це виправити.  

Протягом місяця Platfor.ma збиратиме заявки від усіх, хто просуває важливі ініціативи в Україні. З них команда обере три та допоможе їх авторам створити помітні сторітелінг-проєкти: вигадати креативну ідею, створити контент, розробити візуальний стиль, а також поділитись з усією аудиторією Platfor.ma. Безкоштовно і залюбки. 

Також для всіх, хто пройде в першу десятку обраних проєктів, команда Platfor.ma проведе персональні консультації зі сторітелінгу та комунікацій. 

Подавати свої проєкти можуть окремі люди, що є авторами важливих ініціатив, відповідальний бізнес, громадські організації, культурні та освітні установи та міжнародні фонди. Одним словом, усі, хто має корисний соціальний проєкт і хоче, аби про нього дізналось більше людей. 

Platfor.ma безкоштовно створить комунікаційні проєкти для соціальних ініціатив

Заявка підходить, якщо ваш проєкт:

  • розв’язує актуальну проблему в суспільстві або є профілактикою якоїсь важливої проблеми;
  • має відповідну експертну базу, тобто його команда розуміється на тому, що робитиме; 
  • дійсно потребує сторітелінг-рішення, а не просто, наприклад, фінансування. 

Пріоритет надаватимуть таким темам:

  1. Проривні ідеї та інновації.
  2. Освіта, наука та культура. 
  3. Гармонія між людиною та природою. 
  4. Рівні права та толерантне життя. 

Проте інші теми так само не виключаються.  

Дедлайн подачі: 30 листопада 2020

У грант на сторітелінг-проєкт входять:

  • Консультація та пошук історій, що можуть лягти в основу проєкту.
  • Експрес-дослідження цільової аудиторії із використанням підходу human-centered design.
  • Повний продакшн проєкту (створення креативної ідеї, написання текстів, створення дизайну).
  • Дистрибуція та висвітлення на ресурсах Platfor.ma. 

Як податися:

  1. Запишіть короткий відео-пітч про вас та ваш проєкт. Якість зйомки та монтажу не має значення – це потрібно, аби розуміти, чим займаєтеся ви, а не відеомонтажер та оператор. Пітч потрібно завантажити на youtube із закритим посилання (unlisted).  
  2. Заповніть анкету за посиланням. Туди ж вставте посилання на відео-пітч. 
  3. Все, готово!

Оголошення результатів: 10 грудня 2020

Із запитаннями та уточненнями пишіть на пошту [email protected] із темою листа «OPEN<3». 


А нещодавно Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт «Baby on board. Правила дит.огляду», який розповідає, як дбати про дитину, через аналогію з автомобілем.  

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.