• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Дані радіослухання в Україні: друга хвиля дослідження 2018

2 Серпня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Дані радіослухання в Україні: друга хвиля дослідження 2018

transportation and vehicle concept - man using car audio stereo system

Share on FacebookShare on Twitter

Лідерами в радіоефірі  є: «Хіт  FM», «Радіо П`ятница», «Люкс FM».

Про це свідчать дані другої хвилі дослідження, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання  «Радіокомітет» дослідницька компанія Кantar TNS  в Україні.

Опитування проводилось  у період з 16 квітня по 08 липня 2018 року. Участь у ньому взяли мешканці України з міст із населенням 50 тис+,  віком від 12 до 65 років. Вибірка склала 10 219 респондентів.

Нова хвиля досліджень свідчить про стабільність радіослухання. Українці майже не змінюють своїх звичок радіослухання, активно слухаючи радіо.

Так, у загальнонаціональному рейтингу першість за рейтингом та охопленням залишилась незмінною у порівнянні з попередньою першою хвилею дослідження 2018 року: «Хіт  FM», «Радіо Пятница», «Люкс FM» – саме ці радіостанції  займають найвищі позиції.

За показником рейтингу AQH% лідируючими  радіостанціями в цій хвилі є : «Хіт  FM», «Радіо Пʼятниця» , «Люкс FM» та «Шансон».

Бачимо відмінність за місцем в Топ-10 радіостанцій в порівнянні з попередньою хвилею дослідження 2018, мають лише радіостанції всередині своїх холдингів «Русское Радио Украина» та «Радио Roks» (холдинг ТАВР) помінялись місцями, а також помінялись місцями «Наше радіо» та «Ретро ФМ» (холдинг УМХ).

Середньотижневе охоплення радіо становить 80%.За цим показником з ТОП-10 вибуло «Авторадіо», а зʼявилося – «Мелодія ФМ».

За даними  дослідження , портрет  радіослухача виглядає так:

  • скоріше чоловік : 54%;
  • активний користувач Інтернет: 84% користуються щодня;
  • мають авто в cім’Ї: 59%;
  • одружені: 61%;
  • мають вищу освіту: 53%;
  • мають дохід вищий середнього або високий, і цей показник значно зріс у порівнянні з аналогічною хвилею 2017: 54%, раніше він становив 43%

Оксана Шавель, маркетинг директор ТАВР – Медіа зазначила: «Позиції радіостанцій ТАВР – Медіа залишаються стабільно високими, що доводить  зацікавленість аудиторії в продукті, який пропонують наші станції. Важливо відмітити, що до першої десятки радіостанцій у цьому дослідженні увійшла «Мелодія ФМ», отже нове позиціонування та певні зміни в звучанні працюють на збільшення аудиторії».

«В черговий раз дослідження показало, що радіо залишається ефективним каналом комунікації, це доводять і стабільне охоплення і середньодобовий час прослуховування радіо: 4 год. 26 хвилин, причому на роботі радіо в середньому за добу слухають 6 годин 35 хвилин. Тому рекламодавцям потрібно звертати увагу на це, адже на роботі люди не можуть дозволити собі дивитись телевізор, наприклад, чи читати газети і журнали, а люди, які працюють, це – активне платоспроможне населення, яке цікавить більшість рекламодавців», – прокоментував Микола Мамайко, аналітик- маркетолог Бізнес Радіо Груп.

Зображення у заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги: медіарадиоринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.