Інтернет Асоціація України (ІнАУ) дослідила, в які сегменти медійної інтернет-реклами вкладали гроші рекламодавці у першому півріччі 2018 року.
Організація простежила обсяг грошей, який спрямовувався на рекламу, що орієнтована на українську аудиторію. Результати дослідження свідчать, що банерна реклама займає майже половину ринку — 42,28 %. Порівняно з першим півріччям 2017-го її частка збільшилася на 3 %.
Частка in-stream video (реклама в відеоплеєрі) становить 34,94%, іn-page video – 8,18%, спонсорства – 5,89%, інших нестандартних рішень – 8,71%.
Дослідники також визначили частки реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв:
- 18,2 % для банерної реклами;
- 10,1 % для in-stream video;
- 0,5 % для іn-page video;
- 0,6 % для інших нестандартних рішень;
- 0,9 % для спонсорства.
Порівняно з попереднім роком мобільна реклама у відеоплеєрі збільшилась майже на 3 %. Частка грошей, які вкладали в рекламу у соціальних мережах та месенджерах (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber тощо) склала 26,49 %, що на 8% більше, ніж в попередньому.