• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Вакцини, весілля і екскурсія на Марс: шість VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії

5 Листопада, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Вакцини, весілля і екскурсія на Марс: шість VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії
Share on FacebookShare on Twitter

Віртуальна реальність значно розширила межі можливого в плані взаємодії брендів зі своєю аудиторією. Вона здатна розважати, викликати співчуття та відволікати від неприємних відчуттів, як це доводять шість обраних організаторами Cannes Lions VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії.

VR Vaccine (Hermes Pardini, Ogilvy Sao Paulo, 2017)

Діти надягають прибор віртуальної реальності і бачать цікаву історію, яка дозволяє їм забути про страх. Водночас інтерактивний сюжет заохочує їх посидіти, не розмахуючи руками, доки медсестра робить їм щеплення. Можливість бодай ненадовго вберегти маленьких глядачів від зайвого стресу є доволі креативним і практичним застосуванням VR.

The Displaced (The New York Times, Vrse.Works Los Angeles, 2016)

В цій VR-кампанії від The New York Times кожен отримує можливість відчути, як воно – бути біженцем. Така інтеграція віртуальної реальності та традиційної журналістики дозволяє по-іншому поглянути на деякі з найгостріших тем сьогодення.

Virtual Equality (Queeraz, J. Walter Thompson Sydney, 2018)

Ця VR-кампанія суттєво вплинула на суспільну думку, переконавши австралійців проголосувати за дозвіл шлюбів між людьми однієї статі. Картонні VR-окуляри Google, розфарбовані у кольори веселки, були надіслані журналістам та політикам, щоб ті могли віртуально відвідати таке весілля, яке відбулося в сусідній Новій Зеландії. Відео, яким супроводжувалася VR-активація, набуло чималої популярності.

The Field Trip to Mars (Lockheed Martin, McCann New York, 2016)

Американська аерокосмічна компанія Lockheed Martin перетворила цілий шкільний автобус на пристрій віртуальної реальності. Замість окулярів, VR-технологією були обладнані вікна автобуса, і в той час, як він роз’їжджав Вашингтоном, у вікна було видно червону марсіанську пустелю. Це стало хорошою демонстрацією потенціалу VR для цілої групи людей, які без громіздкого апарату на голові могли в процесі вільно обмінюватися враженнями.

The Martian VR Experience (20th Century Fox, Twentieth Century Fox Home Entertainment Los Angeles, 2016)

Події цієї кампанії також розгортаються на Марсі, щоб зацікавити людей фільмом «Марсіанин». Fox Innovation Lab та режисер Рідлі Скотт створили кампанію, яка ставила глядача на місце головного героя фільму. Кампанія дебютувала на фестивалі Sundance, щоб привернути увагу лідерів думок та репортерів. Вона стала успішним зразком VR-кампаній що апелюють до емпатії та фантазії, посприявши піару навколо випуску для домашнього перегляду фільму «Марсіанин».

Excedrin – The Migraine Experience (Glaxo Smith-Kline, DDB London, 2016)

А ось ця кампанія дійсно дозволила кожному поставити себе на місце того, хто потерпає від мігрені, і, зокрема, відчути такі симптоми, як потьмарення зору та гіперчутливість до світла. Навіщо? Щоб дати людям з мігренню розповісти, як вони насправді себе почувають, і водночас довести їм, що цей фармацевтичний бренд завжди на їх боці.

Джерело

Теги: cannes lionsвідеовіртуальна реальністьмаркетинг і комунікаціїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.