Вакцини, весілля і екскурсія на Марс: шість VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії

Віртуальна реальність значно розширила межі можливого в плані взаємодії брендів зі своєю аудиторією. Вона здатна розважати, викликати співчуття та відволікати від неприємних відчуттів, як це доводять шість обраних організаторами Cannes Lions VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії.

VR Vaccine (Hermes Pardini, Ogilvy Sao Paulo, 2017)

Діти надягають прибор віртуальної реальності і бачать цікаву історію, яка дозволяє їм забути про страх. Водночас інтерактивний сюжет заохочує їх посидіти, не розмахуючи руками, доки медсестра робить їм щеплення. Можливість бодай ненадовго вберегти маленьких глядачів від зайвого стресу є доволі креативним і практичним застосуванням VR.

The Displaced (The New York Times, Vrse.Works Los Angeles, 2016)

В цій VR-кампанії від The New York Times кожен отримує можливість відчути, як воно – бути біженцем. Така інтеграція віртуальної реальності та традиційної журналістики дозволяє по-іншому поглянути на деякі з найгостріших тем сьогодення.

Virtual Equality (Queeraz, J. Walter Thompson Sydney, 2018)

Ця VR-кампанія суттєво вплинула на суспільну думку, переконавши австралійців проголосувати за дозвіл шлюбів між людьми однієї статі. Картонні VR-окуляри Google, розфарбовані у кольори веселки, були надіслані журналістам та політикам, щоб ті могли віртуально відвідати таке весілля, яке відбулося в сусідній Новій Зеландії. Відео, яким супроводжувалася VR-активація, набуло чималої популярності.

The Field Trip to Mars (Lockheed Martin, McCann New York, 2016)

Американська аерокосмічна компанія Lockheed Martin перетворила цілий шкільний автобус на пристрій віртуальної реальності. Замість окулярів, VR-технологією були обладнані вікна автобуса, і в той час, як він роз’їжджав Вашингтоном, у вікна було видно червону марсіанську пустелю. Це стало хорошою демонстрацією потенціалу VR для цілої групи людей, які без громіздкого апарату на голові могли в процесі вільно обмінюватися враженнями.

The Martian VR Experience (20th Century Fox, Twentieth Century Fox Home Entertainment Los Angeles, 2016)

Події цієї кампанії також розгортаються на Марсі, щоб зацікавити людей фільмом «Марсіанин». Fox Innovation Lab та режисер Рідлі Скотт створили кампанію, яка ставила глядача на місце головного героя фільму. Кампанія дебютувала на фестивалі Sundance, щоб привернути увагу лідерів думок та репортерів. Вона стала успішним зразком VR-кампаній що апелюють до емпатії та фантазії, посприявши піару навколо випуску для домашнього перегляду фільму «Марсіанин».

Excedrin The Migraine Experience (Glaxo Smith-Kline, DDB London, 2016)

А ось ця кампанія дійсно дозволила кожному поставити себе на місце того, хто потерпає від мігрені, і, зокрема, відчути такі симптоми, як потьмарення зору та гіперчутливість до світла. Навіщо? Щоб дати людям з мігренню розповісти, як вони насправді себе почувають, і водночас довести їм, що цей фармацевтичний бренд завжди на їх боці.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...