Протягом довгих років бренд Staropramen будував комунікацію про чеських пивоварів, подвійну варку, пиво з серця Праги. Та настав час сказати щось більше. Настав час розкрити, що саме стоїть за батьківщиною бренду, у чому його філософія, що таке празький погляд на життя.
У чеській мові є слово «pohoda». Це так зване мистецтво радіти життю, насолоджуватися тим, що відбувається навколо, не зважати за зовнішні обставини, жити в моменті. Саме ця філософія стала втіленням празького погляду на світ навколо.
Створюючи новий дизайн лімітованої банки Staropramen агенція MullenLowe Adventa розглядала її не просто як упаковку. Банка пива Staropramen розглядалася як один з головних каналів комунікації філософії бренду, як спосіб надихнути аудиторію жити в моменті. Жити по-празьки.
У новому дизайні банки Staropramen можна знайти усе, на що надихає Прага: моменти, коли привід створюєш ти сам, танцюєш прямо посеред вулиці, співаєш на повну, гуляєш всю ніч. Словом, насолоджуєшся життям.
Ці неймовірні моменти і закрутилися на банці навколо логотипу Staropramen.
А нещодавно бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього міста та з’явилася у продажу на початку жовтня.