Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала агенція Arriba!, вона ж знімала ролики.
Макс Бурцев, креативний директор Arriba!: «Найцікавішим у цій задачі було докопатися до неочевидного болю покупця і знайти рішення для батьків, дітей та виробника. При цьому рішення просте, бюджетне: воно фактично дорівнює вартості паперу, на якому надруковане».
Дослідження ринку пазлів показало дві речі. По-перше, у категорії всі говорять про раціональне, і покупки робляться лише на основі привабливості й ціни. По-друге, батькам швидко набридає гра з дитиною у пазли, тому що вона — проста, і вже після першого складання дорослі не знають, що ще можна з нею робити.
Рішення Arriba! полягало у тому, щоб перестати продавати мамам і татам пазли, і почати продавати залученість до процесу гри і користь від спільно проведеного з дитиною часу.
Особливості пазлів DoDo у тому, що за рахунок якості матеріалів їх можна збирати безліч разів, і щоразу вони дозволяють складати різні історії. З однією коробкою пазла DoDo мама збере одну історію, малюк — іншу, а тато — третю. А за місяць — четверту, п’яту і шосту. Так у грі з’являється новий шар — історій, які змінюються при кожному складанні пазла.
Arriba! назвали цей новий вид гри «пазлтеллінг». По суті, це — багаторівнева інструкція, що додається до пазлу. Вона надає батькам підказки, про що розмовляти з дитиною, в які теми можна вести історію і чому новому навчити під час кожного нового збирання картинки. Так ми отримуємо і розвиток, і передачу цінностей, і казкотерапію, і дорогоцінний час спільної творчості дитини й дорослого. А ще пазлтеллінг від DoDo побічно вирішує один з найпоширеніших болей працюючих батьків: почуття провини за те, що вони приділяють дітям недостатньо уваги.
Олена Терпай, співзасновниця DoDo Toys: «Ролики поєднали ілюстрації з пазлів — нашу гордість! — з тими, хто в них грає, і вийшло, на наш погляд, дуже жваво й весело. Ми помітили, що коли діти бачать у “мультфільмі” ожилих героїв своїх пазлів, це захоплює їх: тут я тримаю картинку з пандою у руках, а тут ця ж панда летить по небу поруч з совою з сусідньої картинки. Нове слово “пазлтеллінг”, придумане Arriba!, нам здається простим і легким для запам’ятовування, адже всі люблять розповідати історії, особливо діти, і багато хто знає слово “сторітеллінг”. Впевнені, що нова кампанія розширить кількість покупців пазлів DoDo по всьому світу, а ті, хто з нами вже знайомий, по-новому подивляться на улюблені пазли».
Пропонуємо вам також переглянути ці шість кампаній, що вражають майстерністю анімації.