Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, електротовари та інструменти для дому і саду, але компанія планує поступово розширювати асортимент на всі побутові категорії.
Для бренду RZTK Fedoriv Agency зробили айдентику в рамках візуальної системи Rozetka: зробили окреме від материнського бренду лого, приклади розміщення на товарах, дизайн упаковки, далі зробили лендинг та проморолики — усе, вже за звичкою, інхаус.
У Rozetka відмічають, що насамперед техніка RZTK буде якісною і зручною: це не той «китай», що приїде розхлябаним та зламається за тиждень. Технології затверджували провідні інженери, а серед усіх заводів Китаю, були відібрані ті, що здатні утримувати планку якості на потрібному рівні.
При цьому сама техніка стильна та ергономічна, щоб користуватися нею було не тільки приємно, а ще й не соромно перед сусідами.
А головне — оптимальне співвідношення ціна-якість: техніка RZTK входить у нижній ціновий сегмент, щоб бути доступною за ціною кожному українцеві. До всього Rozetka надає гарантію та власний післяпродажний сервіс у магазинах і пунктах видачі.
Нагадуємо, що в Україні проходить Тиждень малих українських виробників. До 1 листопада є можливість підтримати представників малого бізнесу, стимулювати попит на товари українського виробництва та створити щорічну традицію підтримки локальних виробників. Деталі — за посиланням.