• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

Как распознать ненормального по электронной переписке

15 Вересня, 2014
Час прочитання: 1 хв.
A A
Как распознать ненормального по электронной переписке
Share on FacebookShare on Twitter

Особенно сложно сделать это, если человек вам неизвестен и пишет впервые. Российский венчурный инвестор Александр Журба вывел для себя 25 признаков, по которым он отличает «нормальных» людей от «ненормальных». Если у вас совпало три пункта — нужно насторожиться, если пять — человек почти наверняка ненормален, а если больше семи — то на него однозначно не стоит тратить время.

1.Троеточия;

2.Восклицательные знаки;

3.Использования больше трех вариантов форматирования текста;

4.Отсутствие конкретики или использование пословиц, поговорок;

5. Длинные письма;

6.Отсутствие подписи и контактов;

7. Незаполненные поля «тема» или «от кого»;

8. Котики, абстрактные картины или прочий треш на аватарках;

9.Письма с чужих ящиков;

10.Отсутствие цитирования прошлой переписки или смена темы письма в каждом новом письме, отсутствие темы письма вообще;

11. Требования к подписанию документов о неразглашении;

12. Отсутствие переносов абзацев в письме (сплошная простыня текста);

13. Явно выраженное обращение на ты или на Вы (обязательно с большой буквы);

14. Ящики с абстрактными именами (не Иван Иванов, а Венера Гваделупская);

15. Письма с нужными вложениями, но без сопроводительного текста;

16. Письма где все содержимое приложено в виде документа;

17. Смена мобильных номеров или ящиков (2-4 личных ящиков);

18. Тема письма не соответствует содержанию;

19. Регулярные письма не по теме, на которые человек не получает от меня ответа;

20. Требование быстрого ответа;

21. Многоканальность коммуникации (письмо, с подтверждением отправки через Facebook и желанием получать ответы через SMS или «ВКонтакте», и регулярными стуками в Skype);

22. Требование встречи без объяснения цели и контекста;

23. Попытка рассказа про сложные вещи по телефону вместо письма;

24. Описание несправедливостей жизни и сложной ситуации в стране; Т

25. Требование помощи без объяснения зачем мне это нужно.

То же в полной мере относится к соцсетям.

Теги: розвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Шість нью-йоркських артистів оновлять термінал Delta в LaGuardia

Виставка Burn розглядає лісові пожежі через величезні палаючі картини

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.