• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

29 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну
Share on FacebookShare on Twitter

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в сфері дизайну та інновацій. Від України у Dutch Design Week 2020 взяли участь три команди фіналістів міжнародного проєкту European Design Upgrade: Changeable, NanoRetention та Pink Glasses.

Дизайн проти викликів сучасності. Презентації фіналістів

Учасники Нідерландського тижня дизайну прагнули продемонструвати потенціал дизайну в боротьбі з найгострішими суспільними викликами: знайти сучасні способи організації міського життя, розробити нові матеріали та способи переробки відходів і привернути увагу до актуальних проблем соціуму. Подія відкрилась презентаціями проєктів дизайнерів-фіналістів, які поділились про своїми ідеями та презентували результати роботи за 9 місяців участі у European Design Upgrade.

«Як змінити своє життя та світ, який мене оточує? Я думаю, кожен з нас рано чи пізно замислюється про щось подібне. Але коли мова йде про глобальні проблеми, ми зазвичай відкладаємо їхнє вирішення на потім. Однак, як щодо того, щоб починати діяти зараз?», — звернувся до аудиторії засновник бренду Pink Glasses, фіналіст European Design Upgrade Олег Білий. Олег випустив колекцію одягу з принтами, які змінюються в ультрафіолетовому світлі та привертають увагу до проблем суспільства.

«Я завжди любила природу і цікавилась тим, як вона працює на фундаментальному рівні. Тому я пішла вивчати фізику в університеті — і тепер в мене є ідеї, які я хочу реалізувати», — розповіла авторка проєкту NanoRetention Катерина Кроленко. Катерина розробляє біоматеріал, який затримує вологу, блокує шум та має допомогти містам стати зеленішими.  

«Навіть сама атмосфера, яка панувала на проєкті, дуже мені допомогла. Адже я раніше не працювала в командах, де учасники мали б настільки різний досвід та бекграунд», — коментує авторка проєкту Changeable Ольга Синякевич. Ольга створює зйомні дизайнерські кавери для протезів, які дозволять зробити з них стильний аксесуар.

Проєкт European Design Upgrade реалізований у партнерстві України (фонд K.Fund, громадська організація GoLocal), Бельгії (Brussels Creative) та Фінляндії (Urban Mill).

Ми — повноправна частина світової дизайнерської спільноти

«Ми раді бути частиною міжнародного консорціуму з трьох країн та представити на Нідерландському тижні дизайну найкращі роботи учасників European Design Upgrade. Цей проєкт довелося реалізовувати в непростий період — думаю, що ми багато чого навчились та отримали чудову можливість поділитись ідеями та досвідом. Сподіваємось продовжити подібну практику міжнародної співпраці», — прокоментувала віце-президент K.Fund, концептуальний лідер European Design Upgrade Олена Добророднєва.

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

Подія завершилась міжнародною дискусією «Radical creativity. How can we break the borders?», на якій експерти з України, Бельгії, Нідерландів, Франції, Фінляндії та Польщі обговорили виклики, з якими стикається креативна спільнота у Європі, та перспективи взаємодії і партнерства.


Пропонуємо вам також переглянути три рекламні кампанії про свідоме споживання.

Теги: дизайнекологіяінноваціїкреативсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Дослідження ставок промоперсоналу 2025: значні зміни за чотири роки

16 Квітня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.