• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

26 Жовтня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У часи змін часто можна стати свідками швидкої появи нових трендів та бурхливого розвитку старих. Одним із таких трендів є лоу-фай контент, для якого вже сформувалося кілька дієвих стратегій, зокрема, переосмислення крафту та апелювання до ностальгії: відеоігри в стилі ретро, навмисно погана акторська гра та «перевдягання» одного бренда в інший. Ось вісім кампаній, які, на думку організаторів Cannes Lions, можна назвати хорошим прикладом ефективності лоу-фай контенту.

Scariest BK (BURGER KING, DAVID Miami, 2017)

Якось на Хелловін один з нью-йоркських ресторанів Burger King «перевдягнувся» у ресторан МакДональдз. Такий «костюм» мав дуже саморобний вигляд – як ті привиди, яких роблять з простирадл. Така іронічна й несподівана кампанія Burger King привернула до мережі чималу увагу. І обійшлося це бренду в ціну кількох великих шматків полотна.

Green Screen Actresses MIKA+RIKA (MIKA+RIKA, DENTSU Tokyo, 2019)

Близнючки MIKA+RIKA поступилися правами на використання своїх зображень, позиціонуючи себе як «акторок зеленого екрану». Завдяки цьому бренди, у яких немає великого бюджету, могли безкоштовно використовувати їх образ в своїй рекламі. Відтак, ці колись маловідомі акторки стали обличчями понад 1000 компаній, а їх популярність неймовірно зросла, згодом принісши їм вже непогано оплачувані контракти. Це – доказ того, як оригінальний підхід може виявитися корисним для одразу кількох зацікавлених осіб, не вимагаючи ніяких особливих витрат.

Cadbury Pre-Joy (MONDELEZ INTERNATIONAL, OGILVY Johannesburg, 2017)

Щоб привернути увагу глядачів за допомогою веселощів, бренд Cadbury зняв буквально п’ятисекундну рекламу для показу перед найрадіснішими кліпами на YouTube. Ці крихітні ролики стали органічним приквелом до цих відео, показуючи, чого ж персонажі відео, власне, так радіють. Кампанія Pre-Joy не лише стала доказом ефективності лоу-фай контенту, а й показала, що він може бути абсолютно ненав’язливим, присусідившись до наявного популярного контенту.

Palace Reebok Classics ‘Jonah Hill’ (PALACE, MPC CREATIVE London, 2017)

Цей мініфільм з навмисно поганою акторською грою та кривеньким монтажем став, тим не менш, дуже популярним і швидко поширився інтернетом. Тобто навіть жахливі з точки зору естетики рішення здатні привернути позитивну увагу аудиторії.

Xuxa and the missing child (NETFLIX, SOKO Sao Paulo, 2017)

Щоб прорекламувати в Бразилії серіал «Дивні дива» (Stranger Things), сервіс Netflix мусив якось передати атмосферу 1980-х років для своєї аудиторії поза межами США. Для цього він відтворив сегмент іконічного шоу бразильської співачки та телеведучої Xuxa, яке у ті ж таки 1980-ті дивилася вся Бразилія, додавши до нього історію про зниклого хлопчика з серіалу. Це заінтригувало як аудиторію 1980-х років, так і сучасну молодь.

Serena Match Point (PEPSICO, OMD Chicago, 2017)

Ця 8-бітна ретро-гра присвячена найвідомішим матчам в спортивній кар’єрі Серени Вільямс. Така гра на платформі Snapchat виявилася вдалим каналом взаємодії з підлітковою аудиторією. А те, що гравці проводили за цією грою в середньому по три хвилини, стало ще однією демонстрацією ефективності лоу-фай контенту.

Travel Oregon || Travel Oregon: The Game (TRAVEL OREGON, WIEDEN+KENNEDY Portland, 2018)

Ця гра від туристичної організації також використовує 8-бітну естетику. Поєднавши класичний ігровий процес, сучасні реалії та чималу дозу самоіронії, ця кампанія переконує з’їздити до штату Орегон не лише у розпал туристичного сезону, а взагалі будь-коли.

The Hammam Fighter (ORANGE, FP7/TUN Tunis, 2017)

Щоб виділитися на тлі численних конкурентів, провайдер мобільного зв’язку Orange звернувся до популярності ретро-гри Streetfighter і створив для жителів Тунісу дещо унікальне. В новій грі персонажами стали сповнені бойового духу банщиці з традиційної бані хаммам. Гра зацікавила багатьох і ненав’язливо продемонструвала надійність мережі мобільного зв’язку Orange.

Джерело

Теги: cannes lionsвідеокреативмаркетинг і комунікаціїнатхнення

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.