У часи змін часто можна стати свідками швидкої появи нових трендів та бурхливого розвитку старих. Одним із таких трендів є лоу-фай контент, для якого вже сформувалося кілька дієвих стратегій, зокрема, переосмислення крафту та апелювання до ностальгії: відеоігри в стилі ретро, навмисно погана акторська гра та «перевдягання» одного бренда в інший. Ось вісім кампаній, які, на думку організаторів Cannes Lions, можна назвати хорошим прикладом ефективності лоу-фай контенту.
Scariest BK (BURGER KING, DAVID Miami, 2017)
Якось на Хелловін один з нью-йоркських ресторанів Burger King «перевдягнувся» у ресторан МакДональдз. Такий «костюм» мав дуже саморобний вигляд – як ті привиди, яких роблять з простирадл. Така іронічна й несподівана кампанія Burger King привернула до мережі чималу увагу. І обійшлося це бренду в ціну кількох великих шматків полотна.
Green Screen Actresses MIKA+RIKA (MIKA+RIKA, DENTSU Tokyo, 2019)
Близнючки MIKA+RIKA поступилися правами на використання своїх зображень, позиціонуючи себе як «акторок зеленого екрану». Завдяки цьому бренди, у яких немає великого бюджету, могли безкоштовно використовувати їх образ в своїй рекламі. Відтак, ці колись маловідомі акторки стали обличчями понад 1000 компаній, а їх популярність неймовірно зросла, згодом принісши їм вже непогано оплачувані контракти. Це – доказ того, як оригінальний підхід може виявитися корисним для одразу кількох зацікавлених осіб, не вимагаючи ніяких особливих витрат.
Cadbury Pre-Joy (MONDELEZ INTERNATIONAL, OGILVY Johannesburg, 2017)
Щоб привернути увагу глядачів за допомогою веселощів, бренд Cadbury зняв буквально п’ятисекундну рекламу для показу перед найрадіснішими кліпами на YouTube. Ці крихітні ролики стали органічним приквелом до цих відео, показуючи, чого ж персонажі відео, власне, так радіють. Кампанія Pre-Joy не лише стала доказом ефективності лоу-фай контенту, а й показала, що він може бути абсолютно ненав’язливим, присусідившись до наявного популярного контенту.
Palace Reebok Classics ‘Jonah Hill’ (PALACE, MPC CREATIVE London, 2017)
Цей мініфільм з навмисно поганою акторською грою та кривеньким монтажем став, тим не менш, дуже популярним і швидко поширився інтернетом. Тобто навіть жахливі з точки зору естетики рішення здатні привернути позитивну увагу аудиторії.
Xuxa and the missing child (NETFLIX, SOKO Sao Paulo, 2017)
Щоб прорекламувати в Бразилії серіал «Дивні дива» (Stranger Things), сервіс Netflix мусив якось передати атмосферу 1980-х років для своєї аудиторії поза межами США. Для цього він відтворив сегмент іконічного шоу бразильської співачки та телеведучої Xuxa, яке у ті ж таки 1980-ті дивилася вся Бразилія, додавши до нього історію про зниклого хлопчика з серіалу. Це заінтригувало як аудиторію 1980-х років, так і сучасну молодь.
Serena Match Point (PEPSICO, OMD Chicago, 2017)
Ця 8-бітна ретро-гра присвячена найвідомішим матчам в спортивній кар’єрі Серени Вільямс. Така гра на платформі Snapchat виявилася вдалим каналом взаємодії з підлітковою аудиторією. А те, що гравці проводили за цією грою в середньому по три хвилини, стало ще однією демонстрацією ефективності лоу-фай контенту.
Travel Oregon || Travel Oregon: The Game (TRAVEL OREGON, WIEDEN+KENNEDY Portland, 2018)
Ця гра від туристичної організації також використовує 8-бітну естетику. Поєднавши класичний ігровий процес, сучасні реалії та чималу дозу самоіронії, ця кампанія переконує з’їздити до штату Орегон не лише у розпал туристичного сезону, а взагалі будь-коли.
The Hammam Fighter (ORANGE, FP7/TUN Tunis, 2017)
Щоб виділитися на тлі численних конкурентів, провайдер мобільного зв’язку Orange звернувся до популярності ретро-гри Streetfighter і створив для жителів Тунісу дещо унікальне. В новій грі персонажами стали сповнені бойового духу банщиці з традиційної бані хаммам. Гра зацікавила багатьох і ненав’язливо продемонструвала надійність мережі мобільного зв’язку Orange.