Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього міста та з’явилася у продажу на початку жовтня.
Комунікаційне діджитал-агентство TWIGA Digital Ukraine в колаборації з креативною агенцією Lions, що разом працюють у складі групи TWIGA Ukraine, розробили комунікаційну стратегію бренда Pepsi у Львові.
Концепція поєднує культовий напій та культове місто України, довгу історію та відкритість до всього нового. Pepsi та Львів мають багато спільного, а головне — дух свободи. Зробивши акцент на важливій культурній складовій міста — його символі та культурному коді — ми вирішили завоювати серця жителів. І втілили свою ідею у новому лімітованому дизайні банки, який говорить тобі: «Pepsi — це про сучасність та постійний розвиток! Львів цінує своє коріння, але відкритий до нових експериментів. Адже дух Львову в тобі, а Pepsi з тобою».
«Ми давно працюємо з брендом та розуміємо, що Pepsi — про постійний рух, тренди, яскраві колаборації та неочікувані поєднання. Про стиль, який трансформується разом із тобою. Про тебе. Про твій дух. І Львів цьому найкраще резонує! Так і з’явилась наша концепція “Дух Pepsi в тобі”», — коментує Наталія Соколик, директорка агентства TWIGA Digital Ukraine.
Агенція Lions розробила ексклюзивний дизайн банки для львів’ян, а також візуальні ідеї зовнішньої реклами та брендованих трамваїв, що курсуватимуть вулицями Старого міста.
Тож вриваємося у місто Лева з яскравою кампанією «Дух Pepsi в тобі»!
А ще нагадаємо, що adidas Originals передивав свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів. І представив спеціальну серію Clean Classics, що включає класичні моделі кросівок, створені з перероблених матеріалів.