ШКАФАНДР — перший чоловічий шоурум українських брендів, який позиціонується не як магазин, а як «конструктор настрою».
«Ти береш одну річ, потім другу, комбінуєш їх — і в тебе змінюється настрій. Під кожен настрій можна обирати свої комбінації речей і аксесуарів. Якщо маєш, наприклад, п’ять речей, то можеш скомбінувати собі 3125 відтінків настрою» — кажуть в шоурумі.
Саме це — настрій — відображено в новому логотипі, де комбінування перетворюється на ФАН.
Переплетені плечики для одягу не тільки одразу вказують перехожому на товарну категорію, а й відображають множину та можливість комбінаторики за для створення настрою
А ще вони створюють безліч ідей для патернів.
Та рекламних постерів:
Наразі в шоурумі опрацьовуються різні інсталяції з цих металевих плечиків. Ігровий елемент прийшовся до смаку молодій команді Шкафандру.