• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Сравнительная активность рекламодателей на украинском ТВ

23 Травня, 2017
Час прочитання: 2 хв.
A A
Сравнительная активность рекламодателей на  украинском ТВ
Share on FacebookShare on Twitter

Анализируемый период показал общее снижение активности ТВ рынка на 6% в сравнении с прошлым годом. Значительный рост в 61% продемонстрировала категория “Парфюмерия” за счет выхода в эфир рекламодателей Avon, Guerlain, Chanel и Christian Dior, а также “Торговля”, чья активность возросла на 35% в основном благодаря рекламодателям Rozetka, “Фокстрот”, Comfy и Le Boutique. Аутсайдерами на ТВ оказались “Связь” и “Алкоголь”, динамика активности которых негативна. В категории «Связь» негативный тренд наблюдается за счет операторов мобильной связи Lifecell (-67%) и Киевстар GSM (-33%). А вот «Алкоголь» демонстрировал отрицательную динамику, в основном, в результате снижения активности крепкого сегмента (“Гетьман”, “Мороша”, “Хортица”, Prime, Green Day и Nemiroff). Лидирующую позицию, как и в прошлом году, занимают лекарства.

Неизменным лидером ТВ рынка среди рекламодателей остаются Nestle&L’Oreal, вопреки снижению активности на 21%. Mondelez, в свою очередь, снизил медиа поддержку более чем в два раза, в результате чего потерял свое место в ТОП-3.

7 новых брендов попали ТОП-15, среди которых Jacobs, Comfy, “Эльдорадо”, Nescafe Gold, Coca–Cola и другие. Самое значительное изменение в 347 пунктов рейтинга продемонстрировал бренд Comfy, что произошло в результате усиление ТВ активности в этот период в 8 раз.

Начиная с 11-й недели 2017 года понедельная ТВ активность ниже, чем в аналогичный период прошлого года, что связано с небольшим отдыхом рекламодателей после праздников и подготовкой к новому сезону. И, несмотря на колебания проданного рекламного времени у СХ Группа 1+1, заполняемость на каналах этой группы значительно превышает показатель Альянса начиная с 4-й недели 2017 года.

Теги: ринки та дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Понад 290 фахівців увійшли до журі Effie Awards Ukraine 2025

4 Вересня, 2025
Люди

Гранд журі Effie Awards Ukraine 2025: хто обиратиме Гран-прі

9 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.