Для зйомок нового рекламного ролика бренд Фокстрот вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з найбільш ефектних сцен за участі прообразу тієї самої Самари Морган.
Щоправда, дії відбуваються в магазині електроніки Фокстрот, де головна героїня шокована надзвичайним вибором телевізорів.
«Це нове і доволі сміливе для нас рішення, оскільки останнім часом більшість наших проявів була безпосередньо зосереджена на бренд-герої — лисичці Фоксі. Та й в цілому — нічого подібного за історію компанії не траплялося. Тому ми вирішили реалізувати такий креатив, щоб не просто прорекламувати знижки на телевізори, а й дещо здивувати вже звичну до “мімішності” аудиторію», — прокоментувала концепцію Наталія Ставраті, маркетинг-директорка мережі Фокстрот.
І найголовніше: від перегляду відеожахів ніхто не постраждав, у тому числі й охоронець, який став випадковим свідком «паранормальних явищ».
Над розробкою та зйомкою відеоролика працювала команда креативного агентства Havas Ukraine. Промокампанію запущено з 8 до 21 жовтня з охопленням основних каналів комунікації — діджиталу й телебачення.
А Hyundai тим часов представив екологічну колекцію одягу та аксесуарів Re: Style 2020. Колекцію виготовели з відходів автомобільного виробництва і матеріалів, отриманих у ході утилізації.