Капсульна колекція одягу та аксесуарів Re: Style 2020, виготовлена з використаних матеріалів і базується на успішному проєкті 2019 року. Колекція створювалася спільно з модними брендами Alighieri, E.L.V. Denim, Public School, pushBUTTON, Richard Quinn і Rosie Assoulin.
Представники модної індустрії поділяють прагнення Hyundai до пошуку більш екологічних способів створення речей. Кожен з них зробить особистий внесок у програму Hyundai зі співробітництва різних галузей з метою розвитку інновацій у сфері екологічного дизайну і способу життя.
Hyundai Motor представила колекцію в онлайн-форматі 8 жовтня цього року в своїх соціальних мережах, мережах універмагу Selfridges та інших брендів-партнерів. В основі Re: Style 2020 лежить одна проста ідея: якщо при утилізації автомобілів такі матеріали, як залізо і кольорові метали, отримують друге життя, інші, наприклад, шкіра, скло і подушки безпеки, все ще опиняються на смітнику. Для Re: Style 2020 року, як і для минулої колекції 2019 року, ці матеріали були передані дизайнерам.
До колекції увійшли різні вироби — ювелірні прикраси, комбінезони, робочі жилети, сумки та інші предмети одягу, виготовлені з відходів автомобільного виробництва і матеріалів, отриманих у ході утилізації. Продажі речей стартували 13 жовтня в pop-up бутіку лондонського універмагу Selfridges і онлайн-магазині Selfridges
Читайте також: Вилучений з повітря вуглекислий газ надсилається зі Швейцарії в США, де стартап Aether робить з нього перші в світі вуглецево-нейтральні діаманти.