• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ініціатива Walk Free через популярні в YouTube жанри показує проблему сучасного рабства

15 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція Leo Burnett Australia та ініціатива Walk Free спільно з рухом «Кожна жінка, кожна дитина» (Every Woman Every Child) запустили соціальну онлайн-кампанію. Її мета — привернути увагу до публікації звіту Stacked Odds.

Цей звіт, зокрема, наголошує на тому, що у світі кожна 130-та жінка або дівчинка фактично перебуває у рабстві. В ході своїх досліджень ініціатива Walk Free з’ясувала, що жертвами сучасного рабства стали майже 29 млн жінок та дівчат. Це більше, ніж будь-коли в історії людства. Жінки становлять 99% від усіх жертв сексуальної експлуатації, 84% від усіх жертв примусових шлюбів і 58% від усіх жертв примусової праці.

Онлайн-кампанія, що супроводжується серією з трьох відео, була запущена 11 жовтня, у ініційований ООН Міжнародний день дівчат. Відео, створені режисером Аланом Гарка (Alan Harca) та продакшн-компанією Infinity Squared, демонструють проблему сучасного рабства. Для цього вони імітують та докорінно змінюють деякі з найпопулярніших жанрів на YouTube, які відомі нам всім. Зокрема, челендж з виготовлення іграшки, майстер-клас з макіяжу та екскурсія розкішним будинком.

Ці мініфільми демонструють, що експлуатація жінок та дівчат є не якоюсь далекою від нас проблемою, а чимось цілком реальним та всюдисущим. І часто вона безпосередньо пов’язана з речами в нашому житті, які нам так подобаються. У такий спосіб ініціатори кампанії звертають увагу публіки на життя людей, які ми не бачимо щоденно в своїй стрічці новин у соцмережах. Саме тому вони й прив’язують їх до речей, з якими ми регулярно взаємодіємо.

Кожен з цих трьох фільмів був створений на основі реальних життєвих історій. Тут ми бачимо дитячу працю, примусові шлюби та примусову працю домашньої прислуги. Все це є прикладами лише трьох з тих численних форм, яких набуває рабство в наш час.

Мета кампанії

Контекстне націлювання цих відео дозволяє розмістити їх в середовищі, де глядачі можуть клацнути на них, думаючи, що це — саме той контент, який вони зазвичай переглядають. Але натомість фільми дають слово дівчатам та жінкам, які перебувають у самому серці цієї проблеми.

Ініціатива Walk Free прагне розпочати серед законодавців глобальне обговорення реформ заради усунення перепон, з якими постійно стикаються жінки та дівчата по всьому світу. Вона також звертається до урядів та компаній із закликом поставити в пріоритет прозорість ланцюгів постачання. У такий спосіб можна забезпечити дотримання прав робітників, гарантувати належну оплату їхньої праці та створити захисні механізми, які спрацьовували б в кризових ситуаціях.

Джерело

Теги: YouTubeвідеокреативсоціальна реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.