• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Пиво та страхування: коли пес є обличчям рекламної кампанії

15 Жовтня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

«Поганий пес» є обличчям рекламної кампанії Budget Direct, а в кампанії Budweiser він конкурує з людиною за право володіти диваном.

Budweiser повертає собаці його трон

Кампанія від рекламної агенції Africa закликає любителів баскетболу посадовити домашнього улюбленця на «трон», а самим всістися на диван для перегляду баскетбольних матчів.

Так, баскетбол повернувся до США, але не всі цьому поверненню раді. Не всі – це домашні улюбленці фанатів баскетболу. В той час як люди влаштувалися перед телевізорами для перегляду матчів фінальної серії НБА, їх домашні тварини, які вже звикли розкошувати на дивані, мусили перебратися на підлогу. Тобто їх було вигнано з головного престолу кожної оселі.

Будучи одним зі спонсорів НБА в Бразилії, пивний бренд Budweiser визнає, що частина провини за цю сумну для домашніх улюбленців ситуацію лежить на ньому. Тому, щоб виправити це, він почав виготовляти ліжечка для тварин, які є гідними чотирилапих монарших осіб в домі. Таким чином люди можуть спокійно дивитися спорт, сидячи на дивані, а їх собаки та коти можуть робити те саме, вмостившись у м’якому ліжечку. Кожному своє.

Для виготовлення ліжечок бренд Budweiser скооперувався з найбільшим в Бразилії магазином Pet Care. Всі доходи від продажу таких брендових ліжечок будуть перераховані на користь притулків для тварин.

Світлові мечі та відеоігри в кампанії Budget Direct

Коли вийшло нове відео страхової компанії Budget Direct із серії Insurance Solved від агенції303 MullenLowe, воно одразу привернуло до себе чималу увагу. У ньому можна побачити, як маленький джек-рассел-тер’єр зі світловим мечем в зубах прорубається крізь будинок злощасних сусідів своїх господарів і лишає його практично в руїнах. (Хазяї дому в цей час заламують руки, оскільки їх страхова компанія, на відміну від Budget Direct, не готова їх кудись тимчасово поселити, доки будинок ремонтується.)

Цей «поганий пес» є обличчям рекламної кампанії Budget Direct і доволі харизматичним. Тому Budget Direct вирішила зробити цю кампанію дійсно мультиканальною і запросила до роботи над нею діджитал-агенцію Romeo. Агенція ж вирішила додати публіці екшену і створила відеогру, в якій гравець управляє «поганим псом» і прорубає собі шлях крізь будинки, сади та вулиці.

На гру Bad Dog – The Game можна справді підсісти, намагаючись пробитися у список лідерів. До того ж вона передбачає розіграш призів – подарункові сертифікати та головний приз у 10000 доларів.

Зіграти в неї можна тут (і краще це робити з мобільного): http://bdins.co/playgame.

«Поганого пса» можна побачити також на білбордах, створених oOh!media.

Джерело 1, 2, 3, 4

Теги: гуморігрикреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.