Пандемія не тільки внесла глобальні зміни до міжнародного ринку моди, але й подарувала можливість українському fashion зайняти гідне місце серед світових модних брендів. Проєкт Ukrainian New Fashion Days 2020 має на меті показати європейським ЗМІ, байєрам та споживачам перспективні українські бренди. Проєкт проходить за фінансової підтримки Українського культурного фонду і реалізується командою Платформи розвитку fashion-компаній і молодих креаторів New Fashion Zone.
«Я бачу дійсно великий потенціал у майбутньому для українських брендів. Думаю, “завтра” для України справді буде місце в моді, креативності та конкурентоспроможності на ринку», — говорить Адріан Бортотто, дизайнер дому моди Dior і ментор проєкту.
Що?
6 українських брендів були обрані міжнародним журі з-поміж 130 учасників проєкту. Упродовж кількох місяців фіналісти Ukrainian New Fashion Days 2020 пройшли непростий шлях відбору, консультації з іноземними експертами моди й тепер готові презентувати свої роботи Україні та світу у форматі ZOOM-catwalk.
Коли?
Показ відбудеться 16 жовтня о 12:00 у Pochayna Event Hall. Подивитися ZOOM-трансляцію можна буде за посиланням, що прийде на вказану пошту після реєстрації на сайті.
Які фіналісти?
Фіналістами проєкту Ukrainian New Fashion Days 2020 стали 6 брендів: 7/11, Pure One, Don`t look, PANOVE, e.p.p.s design, Gorsset. Символом, що об’єднує усіх фіналістів, стала корона, кожна грань котрої має визначальну рису бренда. Спробуйте цю маску в Інстаграмі!
- 7/11. Це авторський стрітвеар для тих, хто прагне виглядати актуально, але не як всі. Основа лінійки — щільні сорочки оверсайз із фірмовими деталями, штани-банани й експерименти з деніму в техніці печворк.
- Pure One. Цей бренд один із небагатьох екологічних українських брендів, що присвячений жінці та її творчій силі. Цього року бренд глибоко вивчав стійку моду, відвідав дві спеціалізовані масштабні виставки в Мюнхені та Лондоні, наполегливо працював над тим, щоб зробити свій одяг більш стійким та щоб знайти найкращих постачальників тканин, що мають взаємні з брендом цінності.
- Don’t look. Це ексклюзивний бренд жіночої білизни та купальників. Клієнтка бренду — будь-яка жінка, що цінує комфорт й авторський стиль у дизайні.
- PANOVE. Цей бренд створює одяг, що підходить під потреби різних поколінь українців та українок. У колекції бренд робить ставку на мінімалізм і комфорт у речах, що підходять кожному.
- e.p.p.s design. Це бренд одягу, що транслює якісний образ сучасної міської жінки. Якість матеріалів у бездоганному виконанні, що підкреслює природну красу, допомагає усвідомити і відчути свою жіночу природу — це головна цінність бренду.
- Gorsset. Цей бренд спеціалізується на тому, як зробити національне вбрання актуальним для нашого часу. Своїм одягом бренд хоче передати зв’язок минулого часу із сьогоденням, віднайти баланс між світовою модою та українськими традиціями.
Окрім того, в рамках phygital-шоу пройдуть такі покази:
- 10:00 — Phygital покази VI International Designers Contest New Fashion Zone, частина 1.
- 12:00 — Phygital Show Ukrainian New Fashion Days 2020.
- 13:30 — Прес-конференція Проєкту Ukrainian New Fashion Days 2020 у Zoom (посилання на трансляцію буде доступно після реєстрації на сайті).
- 14:00 — показ фіналістів FrankfurtStyleAwards 2020.
- 14:30 — покази VI International Designers Contest New Fashion Zone, частина 2.
А ще нагадуємо, що скоро на екрани вийде цикл програм про пошуки української культурної ідентифікації «Фантастичні українці».