Чим дивуватимуть українські бренди Європу та світ: The Phygital Show проєкту Ukrainian New Fashion Days 2020

Пандемія не тільки внесла глобальні зміни до міжнародного ринку моди, але й подарувала можливість українському fashion зайняти гідне місце серед світових модних брендів. Проєкт Ukrainian New Fashion Days 2020 має на меті показати європейським ЗМІ, байєрам та споживачам перспективні українські бренди. Проєкт проходить за фінансової підтримки Українського культурного фонду і реалізується командою Платформи розвитку fashion-компаній і молодих креаторів New Fashion Zone.

«Я бачу дійсно великий потенціал у майбутньому для українських брендів. Думаю, “завтра” для України справді буде місце в моді, креативності та конкурентоспроможності на ринку», — говорить Адріан Бортотто, дизайнер дому моди Dior і ментор проєкту.

Що?

6 українських брендів були обрані міжнародним журі з-поміж 130 учасників проєкту. Упродовж кількох місяців фіналісти Ukrainian New Fashion Days 2020 пройшли непростий шлях відбору, консультації з іноземними експертами моди й тепер готові презентувати свої роботи Україні та світу у форматі ZOOM-catwalk.

Коли?

Показ відбудеться 16 жовтня о 12:00 у Pochayna Event Hall. Подивитися ZOOM-трансляцію можна буде за посиланням, що прийде на вказану пошту після реєстрації на сайті.

Які фіналісти?

Фіналістами проєкту Ukrainian New Fashion Days 2020 стали 6 брендів: 7/11, Pure One, Don`t look, PANOVE, e.p.p.s design, Gorsset. Символом, що об’єднує усіх фіналістів, стала корона, кожна грань котрої має визначальну рису бренда. Спробуйте цю маску в Інстаграмі!

  • 7/11. Це авторський стрітвеар для тих, хто прагне виглядати актуально, але не як всі. Основа лінійки — щільні сорочки оверсайз із фірмовими деталями, штани-банани й експерименти з деніму в техніці печворк.
  • Pure One. Цей бренд один із небагатьох екологічних українських брендів, що присвячений жінці та її творчій силі. Цього року бренд глибоко вивчав стійку моду, відвідав дві спеціалізовані масштабні виставки в Мюнхені та Лондоні, наполегливо працював над тим, щоб зробити свій одяг більш стійким та щоб знайти найкращих постачальників тканин, що мають взаємні з брендом цінності.
  • Don’t look. Це ексклюзивний бренд жіночої білизни та купальників. Клієнтка бренду — будь-яка жінка, що цінує комфорт й авторський стиль у дизайні.
  • PANOVE. Цей бренд створює одяг, що підходить під потреби різних поколінь українців та українок. У колекції бренд робить ставку на мінімалізм і комфорт у речах, що підходять кожному.
  • e.p.p.s design. Це бренд одягу, що транслює якісний образ сучасної міської жінки. Якість матеріалів у бездоганному виконанні, що підкреслює природну красу, допомагає усвідомити і відчути свою жіночу природу — це головна цінність бренду.
  • Gorsset. Цей бренд спеціалізується на тому, як зробити національне вбрання актуальним для нашого часу. Своїм одягом бренд хоче передати зв’язок минулого часу із сьогоденням, віднайти баланс між світовою модою та українськими традиціями.
The Phygital Show проєкту Ukrainian New Fashion Days 2020

Окрім того, в рамках phygital-шоу пройдуть такі покази:


А ще нагадуємо, що скоро на екрани вийде цикл програм про пошуки української культурної ідентифікації «Фантастичні українці».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...