• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Канадська 20-доларова банкнота за допомогою AR закликає до екоінвестицій

7 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Канадська соціальна кампанія The Green New Bill за допомогою віртуальної реальності демонструє, що кожна 20-доларова банкнота, якщо її інвестувати в зелену економіку, за 10 років примножить ВВП Канади на 307,85 доларів.

Зараз різні країни світу зіткнулися з необхідністю вирішувати, як їм виходити з економічної кризи, викликаної пандемією COVID-19. Тому різні групи канадських активістів разом із креативною агенцією Sid Lee й вирішили показати справжню цінність екоінвестицій. Їхня ініціатива спирається на дослідження, нещодавно проведені економістами аналітичної компанії Corporate Knights.

Таким чином у доповненій реальності кожна канадська 20-доларова банкнота перетворюється на банкноту номіналом 307,85 доларів. Зрештою, чимось таким вона й може стати, якщо вкласти її в зелену економіку. Активісти сподіваються, що така кампанія буде інформативною для всіх канадців незалежно від їх політичних переконань. Можливо це навіть зможе об’єднати їх заради зеленішого майбутнього. Також вони мають надію, що їх ініціатива надихне людей по всьому світу вимагати від місцевих політиків та законодавців зробити вибір на користь екології та сталого розвитку.

Канадці та й взагалі всі, у кого під рукою є канадська 20-доларова банкнота, можуть побачити на власні очі цей AR-проєкт. Для цього треба скористатися відповідним фільтром Instagram, який можна знайти отут.

Економіка як аргумент на користь екології

Креативний директор Sid Lee Девід Аллард (David Allard) зазначив, що для цієї кампанії їм необхідно було створити якомога переконливіший символ того, що інвестиції в екологію є насправді корисними для економіки країни. Тому вони змінили вигляд 20-доларової банкноти, щоб показати конкретною цифрою окупність таких інвестицій на додачу до того, що вони допомагають зберегти планету.

А речник Sustainability Solutions Group Ральф Торрі (Ralph Torrie) додав: «Ми хотіли у інтерактивний спосіб показати всім канадцям, що інвестиції в економічну стратегію Green And Just Recovery, здатні вирішити водночас цілий ряд проблем. Ми можемо створити багато робочих місць, досягти вуглецевої нейтральності в Канаді до 2050 року та відновити природу. Нам випала рідкісна можливість здійснити реформи, необхідні як для економічного, так і для екологічного відродження».

Джерело

А от австралійські монети номіналом в 1 долар, які останнім часом карбує Королівський монетний двір, навіть без доповненої реальності підказують, куди їх краще інвестувати – на благодійність.

Наскільки така теоретична 307,85-доларова банкнота відповідає універсальним закономірностям дизайну паперових грошей, можна дізнатися тут.

Теги: доповнена реальністьекологіясоціальна відповідальністьсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.