• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

В Україні запустили кампанію, що закликає молодь проголосувати на місцевих виборах

6 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
В Україні запустили кампанію, що закликає молодь проголосувати на місцевих виборах
Share on FacebookShare on Twitter

Громадська організація Global Office у рамках ініціативи #вліпизасебе випустила маніфест BAYDUZHE, що закликає молодь проголосувати на місцевих виборах 25 жовтня. Героями маніфесту стали українські блогери, музиканти, діджеї, продюсери, хореографи, художники, фотографи та стилісти. А власне трек створив київський саунд-продюсер Koloah і музикант OTOY.

Метою ініціативи було не тільки показати голосування таким, яким раніше його ніхто не бачив — модним і сучасним, — а й зробити це актуальною візуальною мовою.

Головний слоган маніфесту: «Байдуже хто ти, якщо тобі не байдуже».

В Україні запустили кампанію, що закликає молодь проголосувати на місцевих виборах

На відео різні за зовнішністю, професією, стилем життя та сексуальною орієнтацією молоді люди об’єднуються заради однієї цілі — заявити про свій голос, адже неважливих голосів не буває. Розробкою маніфесту займалося креативне агентство ANGRY.

«Політика — це не лише ВР, парламент, депутати та президент. Політика — це вулиці, якими ми ходимо, виставки, фестиваль “Стрічка”, спорт і місто, в якому ми з вами живемо. Тому коли ви йдете на вибори, то не просто вирішуєте долі людей, які сідають у крісло, а й впливаєте на своє життя та те, з чим взаємодієте щодня.

Думаю, основна причина в необізнаності й неусвідомленості, чому важливо проголосувати і на що це впливає. Більшості легше сказати “я поза політикою” замість того, щоб сісти та розібратися», — прокоментувала героїня ролику, продюсерка й інфлюенсерка Наталя Авдєєва.

Ініціатива не має на меті просунути окрему партію або кандидата. Мета кампанії — мотивувати молодь бути свідомою й активною у питаннях власного майбутнього. Адже, за підсумками останніх років, на виборах в Україні голосують лише 27% молодих людей.

«Всі ми хочемо жити в комфорті, безпеці, мати можливість реалізувати свій талант, добре заробляти та бути щасливими. Якщо молодь не проявляє свій голос, то рішення приймаються без неї. Це схоже на те, коли ваші друзі йдуть у магазин за морозивом, ви хочете шоколадне, але промовчали. А вони повернулися тільки з ванільним.

Загалом виборчий процес працює так: ви обираєте не людину чи партію, а їхню програму, цінності й інтереси. І делегуєте їм право вирішувати суспільно важливі питання. Хочете кращу екологію — йдете на вибори і віддаєте свій голос за тих, хто має цей пункт у програмі», — коментує проблему Світлана Колодій, координаторка ініціативи #вліпизасебе.

«Коли чую про забудування скверів чи паркових зон під приватну власність, стає дуже прикро. Як можна взагалі так мислити у місті, яке і так забудоване вкрай? (…) Хочу, щоб молоді люди бачили сенс дбати особисто про простір та уважно обирали тих, хто зможе працювати на функціональну естетику й затишок наших вулиць, були зацікавлені зберігати кожну зелену ділянку міста Києва, поважали повітря, воду та землю. Ніхто, крім нас», — прокоментував свою позицію герой ролику Анатолій Сачивко, хореограф і засновник Apache Crew.

Маніфест наголошує на тому, що не важливо, звідки ти, який у тебе стиль, робота або освіта, ти — громадянин своєї країни і повинен брати відповідальність за те, в яких умовах будеш жити.

«Зазвичай реклама перед голосуванням говорить про те, що людині треба зробити, а не про саму людину. Ми змістили акценти й замінили звичне “Від вас залежить майбутнє країни. Проголосуйте за неї” на “Ви маєте право бути такими, якими вам хочеться. Проголосуйте за себе”. Для нас було важливо показати “справжніх людей”. Не недосяжних із телевізора, а тих, з ким кожен може зустрітися й поговорити: на вечірці, у перукарні, у кав’ярні. Водночас ми не хотіли брати акторів — кожен, хто знімався в маніфесті, знімався там не за гонорар, а за переконання», — прокоментував Сергій Малик, креативний директор ANGRY.

Джерело


Читайте також:

Не бійся відкривати рота! Або як покликати молодь проголосувати на виборах через AR-гру? В рамках проєкту #вліпизасебе організація Global Office та креативне агентство ANGRY створили AR-гру, щоб популяризувати місцеві вибори серед молоді.

Теги: ANGRYУкраїна

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Світова підтримка українських креаторів. Нові можливості в ЄС
Культура і Життя

Світова підтримка українських креаторів. Нові можливості в ЄС

14 Березня, 2022

Світова креативна спільнота постійно шукає нові рішення та робить нові пропозиції для підтримки українських колег. Представляємо вам нперелік свіжих ініціатив з підтримки представників культурних та креативних індустрій в рамках ЄС...

Читати даліDetails

Український культурний фонд закликає виключити російську федерацію зі складу ЮНЕСКО

Підтримка від Advertising Association (АА) – британської рекламної асоціації

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.