Вчора Samsung запустив нову кампанію під назвою Inspired by a True Photo. На відміну від усіх фотокампаній, що їй передували, вона розглядає мистецтво любительської фотографії з протилежного боку. Демонструючи фото, зроблені користувачами смартфонів Samsung, вона позиціонує їх не як кінцевий результат креативного процесу, а навпаки – як його початок. Скориставшись цією оригінальною концепцією, розробленою агенцією Mother London, Samsung перетворює фото на фільми. Таким чином компанія показує, як один-єдиний момент, впійманий на фотографії, здатен надихнути на створення чогось іншого – музики, відео тощо.
Першим зображенням, перетвореним на мініфільм, стало цілком реальне фото «Цибуля», зроблене на смартфоні Samsung. А от промовідео перетворилося на прекрасну, лаконічну та зворушливу історію про двох закоханих, які працюють через дорогу одне від одного в ресторанах-конкурентах.
Режисером мініфільму став відомий своїм гумором та сюрреалізмом Сем Гіббард (Sam Hibbard) з продакшн-компанії Somesuch London.
Режисер так прокоментував цей проєкт: «Нам рідко випадає креативна свобода шукати натхнення в речах, які зазвичай лишаються нами непомічені. Просто торба з цибулею, що ж тут такого? Але потім ти замислюєшся і бачиш, що цей всюдисущий овоч – то спільна ланка в багатьох культурах, він здатен викликати сльози на очах і єднати людей. За кожним креативним рішенням в цьому відео стоїть натхнення, знайдене в одній фотографії, яка показала мені, що натхнення можна побачити в звичайнісіньких буденних речах, з якими ми стикаємося щодня».
Все починається з користувацького контенту
Платформа Inspired by a True Photo, запущена одночасно з випуском моделі Samsung Galaxy S20 FE, спирається на простий, але ефективний підхід: взяти створене користувачами зображення та зробити його початком креативного процесу.
Тому Samsung і перетворює фото на фільми або інші креативні роботи. Відповідно, компанія заохочує користувачів публікувати свої фото з хештегом #withGalaxy заради шансу, що саме їх робота буде обраною як джерело натхнення для чогось нового.
Алекс Конавей (Alex Conaway), бренд-директор з маркетингу мобільних пристроїв Samsung Electronics UK, зазначив: «Ця платформа показала нам, що один-єдиний кадр здатен надихнути на створення неймовірної креативної роботи – музичного треку, комедійного скетч-шоу, колекції посуду тощо. В той час, коли вся індустрія переконана, що фото – це кінцева точка, для нас історія лише починається. Ми робимо стрибок, щоб підхопити та продовжити діалог там, де інші бренди його закінчують. Прекрасне відео Сема – лише початок цієї історії, і ми з нетерпінням чекаємо, на що ще надихнуть нас фото #withGalaxy».
Втім, на творчість здатна надихнути не лише цибуля…