• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Линзы-фильтры теперь не для всех

11 Січня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
Линзы-фильтры теперь не для всех
Share on FacebookShare on Twitter

Покупка стартапа — это как финал красивой сказки, но всем интересно узнать, что же происходит после «жили долго и счастливо». В случае с Looksery, который благодаря этому экзиту стал стартапом года, покупатель — разработчики популярного мессенджера Snapchat — пробует различные модели монетизации приобретенной технологии. На днях Snapchat закрыл Lens Store — магазин «линз» (фильтров, созданных по технологии Looksery) для конечных пользователей.

На первый взгляд такое решение кажется странным: магазину всего два месяца, изначально Snapchat предлагал только бесплатные фильтры и только в ноябре запустил Lens Store. Да и сами фильтры продавались вполне успешно — десятки тысяч фильтров (каждый по $0.99) покупали в магазине ежедневно. Но в Snapchat решили полностью сосредоточиться на развитии рекламного бизнеса.

Основной моделью монетизации для Lenses станет (как и предполагалось ранее) продажа брендированных фильтров для селфи и видео рекламодателям. Как стало известно брендированные линзы обходятся заказчику в $300 000 — $700 000 за день (разница в сумме зависит, в частности, от даты — к примеру, фильтры для праздников обойдутся дороже).

Очевидно, что этот канал продаж показался компании намного более выгодным, чем продажа фильтров конечным пользователям, поэтому было решено сосредоточиться на нем, а для юзеров оставить бесплатные фильтры. «Не до конца понятно, почему Snapchat не может заниматься одновременно in-app-продажами и рекламными кампаниями, но довольно бережливая компания с 500 сотрудниками будет смещать ресурсы так, чтобы получить наивысшую эффективность по монетизации», — пишет Business Insider.

Среди рекламных клиентов — очень крупные, известные бренды вроде Coca-Cola, General Electric, McDonald’s и Verizon. По данным компании, около 90% — это постоянные клиенты. С другой стороны, не все рекламодатели довольны результатами. К примеру, Toyota в 2015 году пробовала рекламные возможности Snapchat, но жаловалась на недостаточные возможности таргетирования и анализа данных.

Напомним, в прошлом году Snapchat купил одесский стартап Looksery за $150 млн.


Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.