« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify
«Наступна зупинка — дім». Певно, для кожного українця, який за час повномасштабного вторгнення був змушений виїхати за кордон, в цих ...
«Наступна зупинка — дім». Певно, для кожного українця, який за час повномасштабного вторгнення був змушений виїхати за кордон, в цих ...
Агенція newage. опублікувала щорічне дослідження українського digital-рину. Аналітики презентували розрахунок кількості інтернет-аудиторії, наявної в Україні, оглянули онлайн-звички українців та розповіли, ...
Здавалося б, який же це фан з нульовим Garage Fun Zero? Виявляється, будь-який! Бо в ролику — фан, і на його ...
Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів ...
Агентство комплексних медіарішень Sigma повідомляє про запуск однієї з перших рекламних кампаній на українських ТБ-каналах за час війни в Україні. ...
Соціальна рекламна кампанія показує, який біль можуть відчувати батьки, коли покупка товарів для дітей спричиняє серйозні фінансові труднощі. Наприкінці березня ...
Компанії групи Börsenverein des Deutschen Buchhandels, яка представляє інтереси книжкової галузі в Німеччині та є, зокрема, організатором Frankfurter Buchmesse, запустили проєкт допомоги ...
Український культурний фонд проведе онлайн-зустріч із представниками української діаспори у світі для обговорення стану української культури під час війни та можливостей для її підтримки. ...
Війна докорінно змінила життя українців, в тому числі — споживацькі звички. Вони міняються через звуження фінансових можливостей, вимушений переїзд та дистрибуційні особливості ...
Європейські організації та окремі країни-члени ЄС продовжують надавати Україні велику підтримку та пропонують десятки можливостей для професіоналів зі сфери культури. Пропонуємо перелік ініціатив та ...
Створення розважального бренд-контенту та вірусної реклами для українських компаній - саме цим займалась креативна команда idealers з міста Київ. Але, на жаль, війна ...
Ми стільки років дивилися «Масяню», сміялися разом із нею, перекидалися її фразочками, впізнавали себе в її смішних історіях – і тут весела пофігістка із Санкт-Петербурга заговорила про ...
CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU
© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU