До нас звернувся бренд, що вже був дуже впізнаваним і популярним. Йдеться про Döner Mаркет — один із найвідоміших в усій Україні брендів фастфуду.
Завдання
Під час брифінгу замовник озвучив завдання: створити потужну іміджеву комунікацію про бренд.
- Збільшити й до того досить високу впізнаваність бренду та закріпити її у лояльної аудиторії.
- Пропрацювати сумніви, стереотипи й недовіру, які є у значної частини аудиторії, щодо шаурми та фастфуду загалом.
У роботі ми спирались на вже існуючий концепт «що ближче, то зрозуміліше». Важливо було показати, що донер та шаурма якісний, смачний і потрапляє до кожного на 100 % свіжим. У результаті кампанії Döner Mаркет у споживачів мала закріпитися асоціація донеру зі свіжістю та увагою до кожного інгредієнта, адже ми нічого не приховуємо.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2023/11/MKhP-visual-1.jpg)
Креативне рішення
Засновуючись на вже існуючому концепті, ми разом із командою бренду розробили інфлюенс-кампанію із креативним меседжем «Відвертий донер та шаурма». Наш донер відвертий, бо йому немає чого приховувати: ти можеш його розрізати та смакувати з другом, можеш уважно стежити за процесом приготування — донер завжди буде ідеальним. Така комунікація дозволяє смачно і крупно показати шаурму, й дає нам різні можливості сторителінгу — через прості історії показати свіжість та апетитність інгредієнтів. Контент створювався у форматі коротких сюжетних історій, де кожен блогер розкривав свою ситуацію споживання, яку ми пропрацювали разом у ТЗ: коли повів її на ідеальне побачення, коли взяли одну шаурму на двох і попросили її розрізати, коли купив собі донер та довелось ділитись з другом / коханою тощо.
Простота концепту, релевантність і зрозумілість для аудиторії давала можливість інтегрувати його у дописи для інстаграм та телеграм-каналів, а також створити якісні цікаві матеріали у ЗМІ на підтримку основної інфлюенс-кампанії.
Процес
У процесі реалізації проєкту було використано креативну та логічну комунікацію, що стимулювала не лише іміджевий розвиток бренду, а й позитивно вплинула на продажі. Комунікація була побудована для різних соцмереж із використанням рилз, тиктоків та сториз. До загальної медіастратегії увійшов контент у телеграм та онлайн-медіа.
У процесі реалізації проєкту були створені маленькі сюжетні історії: від побачень до доставки, з кулінарними експериментами та майже ревізорськими перевірками донерів. Блогери показували процес приготування шаурми та робили порівняння між різними закладами. У роликах вони акцентували увагу на важливості походження м’яса як головного інгредієнту страви.
Такі відео відзняли блогери, з якими ми співпрацювали: Анна Бузінська, Ліза Гацко, Марго Орманді, Віктор Замрій.
В аудиторії, перш за все, формувалася стійка емоційна асоціація: Döner Mаркет — смачно та безпечно. Адже ми показали кожен інгредієнт зблизька.
https://www.instagram.com/reel/CsOglZrAoxO/?igshid=MmJiY2I4NDBkZg%3D%3D (відео 1)
Блогери акцентувались також на перевазі продукту: швидко / ситно і показували весь процес приготування та куштування свого обіду (адже блогери зайняті люди)).
https://www.instagram.com/reel/Cr3IsFnLE6e/ (відео 2)
У іншому сценарії ми запропонували використати ситуацію з доставкою додому родинної вечері, так змогли показати пакування та як вона чудово виглядає навіть після невеликої подорожі.
https://www.instagram.com/reel/CsbkghhA1Ss/?img_index=1 (відео 3)
Ми намагались зробити огляди максимально корисними для аудиторії: тому відео виходили ревізорськими, такими, що дозволяли зазирнути прямо за лаштунки та подивитися на те саме м’ясо для вашого донера.
https://www.tiktok.com/@ormandi/video/7232342821905157382 (відео 5)
Інсайт від команди: ми, як завжди, постаралися надати максимум інформації блогерам, і навіть розробили умовні сценарії історій. Маючи готові механіки, блогери відзнімали за ними віральні відео, які органічно вписалися у концепцію рекламної кампанії: не хочеш готувати — є смачний донер, — Тоня Кузьміч, креативна директорка OMG agency.
Результати
У результаті бренд «Döner Mаркет» отримав значну кількість контактів зі споживачами. Ми перевиконали план у 2,2 рази та знизили СРМ по контактах на 54,7 %. Блогери допомогли підвищити впізнаваність бренду, про що кажуть коментарі під їхніми постами.
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2023/11/content-marketing-visual.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2023/11/content-marketing-visual.jpg)
![](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2023/11/content-marketing-visual.jpg)
За допомогою інфлюенс-маркетингу вдалося пропрацювати сумніви та болі ЦА, пов’язані з якістю продуктів та тим, що споживання фастфуду може бути не корисним.
Високі результати комунікаційної кампанії забезпечили кілька складових:
1) чітка і зрозуміла різним сегментам аудиторії креативна ідея;
2) вдало обрані основні меседжі кампанії;
3) правильний підбір комунікаційних каналів та блогерів;
4) якісний контент завдяки прописаним сценаріям нашої креативної команди;
5) підтримка у медіа та телеграм.
Завдяки цьому нам вдалось забезпечити високі охоплення контенту, а це вплинуло на всі показники бізнесу клієнта.