• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

9 Квітня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Спираючись на дані WARC Rankings, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю, і чи зростає ефективність паралельно із креативністю.

Щороку WARC відстежує результати головних глобальних та регіональних конкурсів креативності і ефективності, щоб створити свій рейтинг WARC Rankings. Скориставшись даними цього рейтингу, команда WARC спробувала підрахувати, як часто креативна робота є водночас ефективною.

Вони порівняли дані з рейтингів, щоб побачити, скільки ідей, визнаних креативними, здобули нагороди ще й за свою ефективність, і чи були ефективнішими ті кампанії, які зібрали більше винагород за креативність.

Методологія

Ідея – це загальна креативна концепція. Одна ідея може охоплювати кілька кампаній, чи навпаки стосуватися лише якогось елемента кампанії.

В ході аналізу командою WARC було розглянуто ті ідеї, які здобували нагороди на конкурсах, відстежуваних для складання WARC Rankings в період з 2015 по 2019 роки. Тобто, якщо ідея визначається як висококреативна чи високоефективна, то ця ідея (чи її елементи) посідає високе місце в рейтингу WARC Rankings. Природно, що чим більше у кампанії нагород – тим вище її місце в рейтингу.

Із самим рейтингом можна ознайомитися тут: https://www.warc.com/rankings.

То як часто креативність є ефективною?

18% усіх ідей, нагороджених за креативність, мали нагороди й за ефективність.

Але якщо поглянути лише на ідеї, у яких було дійсно багато нагород за креативність, серед них буде вже 39% відзначених ще й за ефективність.

Тобто так, креативна робота часто є водночас ефективною, а високі відзнаки за креативність часто є ознакою високої ефективності ідеї.

Як же досягти креативної ефективності?

Найкращим ідеям властивий високий індекс креативних зобов’язань. Тобто ті кампанії, які тривають довше, залучають більше медіаканалів і мають більший бюджет, будуть, як наслідок, прибутковішими та ефективнішими в сфері продажів, розбудови бренда і примноження частки ринку.

Ось такий вигляд має цей індекс для загалом усіх кейсів WARC, висококреативних ідей та ідей, що є водночас і висококреативними, і ефективними.

5 характеристик кращих кампаній в плані креативної ефективності

TV

Висококреативні та високоефективні ідеї вдвічі частіше обирають саме телебачення своїм провідним медіаканалом.

Емоційність

Більш, ніж половина (54%), висококреативних і високоефективних ідей використовують емоції як свою креативну стратегію.

Мета

63% висококреативних і високоефективних ідей ставлять за мету примноження бренд-капіталу.

Ключові показники ефективності

56% висококреативних і високоефективних ідей є рушієм продажів.

Метрики

Понад 3/4 (78%) висококреативних і високоефективних ідей генерують PR та провокують жваве обговорення.

Джерело


Читайте також: експерти-маркетологи представили концепцію шести сходинок креативної ефективності під час LIONS Live.

Теги: аналітикаефективністьінфографікакреативність

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025
Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025

Щороку Всеукраїнська рекламна коаліція підводить підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств України — провідного галузевого інструменту, що відображає творчі досягнення агенцій у рекламно-комунікаційній індустрії. Формування рейтингу базується на...

Читати даліDetails

Як потрапити до Національного рейтингу креативності 2024

Косплей EXMO на вірусне відео японської компанії Icebar:як криптовалютна біржа вибачилася за введення комісії

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.