• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

9 Квітня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Спираючись на дані WARC Rankings, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю, і чи зростає ефективність паралельно із креативністю.

Щороку WARC відстежує результати головних глобальних та регіональних конкурсів креативності і ефективності, щоб створити свій рейтинг WARC Rankings. Скориставшись даними цього рейтингу, команда WARC спробувала підрахувати, як часто креативна робота є водночас ефективною.

Вони порівняли дані з рейтингів, щоб побачити, скільки ідей, визнаних креативними, здобули нагороди ще й за свою ефективність, і чи були ефективнішими ті кампанії, які зібрали більше винагород за креативність.

Методологія

Ідея – це загальна креативна концепція. Одна ідея може охоплювати кілька кампаній, чи навпаки стосуватися лише якогось елемента кампанії.

В ході аналізу командою WARC було розглянуто ті ідеї, які здобували нагороди на конкурсах, відстежуваних для складання WARC Rankings в період з 2015 по 2019 роки. Тобто, якщо ідея визначається як висококреативна чи високоефективна, то ця ідея (чи її елементи) посідає високе місце в рейтингу WARC Rankings. Природно, що чим більше у кампанії нагород – тим вище її місце в рейтингу.

Із самим рейтингом можна ознайомитися тут: https://www.warc.com/rankings.

То як часто креативність є ефективною?

18% усіх ідей, нагороджених за креативність, мали нагороди й за ефективність.

Але якщо поглянути лише на ідеї, у яких було дійсно багато нагород за креативність, серед них буде вже 39% відзначених ще й за ефективність.

Тобто так, креативна робота часто є водночас ефективною, а високі відзнаки за креативність часто є ознакою високої ефективності ідеї.

Як же досягти креативної ефективності?

Найкращим ідеям властивий високий індекс креативних зобов’язань. Тобто ті кампанії, які тривають довше, залучають більше медіаканалів і мають більший бюджет, будуть, як наслідок, прибутковішими та ефективнішими в сфері продажів, розбудови бренда і примноження частки ринку.

Ось такий вигляд має цей індекс для загалом усіх кейсів WARC, висококреативних ідей та ідей, що є водночас і висококреативними, і ефективними.

5 характеристик кращих кампаній в плані креативної ефективності

TV

Висококреативні та високоефективні ідеї вдвічі частіше обирають саме телебачення своїм провідним медіаканалом.

Емоційність

Більш, ніж половина (54%), висококреативних і високоефективних ідей використовують емоції як свою креативну стратегію.

Мета

63% висококреативних і високоефективних ідей ставлять за мету примноження бренд-капіталу.

Ключові показники ефективності

56% висококреативних і високоефективних ідей є рушієм продажів.

Метрики

Понад 3/4 (78%) висококреативних і високоефективних ідей генерують PR та провокують жваве обговорення.

Джерело


Читайте також: експерти-маркетологи представили концепцію шести сходинок креативної ефективності під час LIONS Live.

Теги: аналітикаефективністьінфографікакреативність

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК і СБС ЗСУ запустили рекрутингову платформу для комунікаційних фахівців

18 Серпня, 2025
Відповідальність

«Зошит Незалежності». В Україні відтворили зошит, в якому була написана чернетка Акта проголошення незалежності

21 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.