• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Відбулись публічні обговорення Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року

12 Липня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Відбулись публічні обговорення Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року
Share on FacebookShare on Twitter

Протягом двох днів представники громадськості та експерти обговорювали ідеї та пропозиції киян, які мають на меті змінити столицю на краще. Public Talk: Київ 2035 відбувались в столиці 7-8 липня у рамках підготовки проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року. Про це повідомили в Департаменті економіки та інвестицій КМДА.

«Протягом місяця кияни надавали свої пропозиції щодо того, яким вони хочуть бачити Київ у 2035 році. Нам потрібно об’єднати зусилля всіх, кому не байдуже майбутнє і хто готовий долучитися до спільної справи розвитку столиці. Саме від нас залежить, яким буде Київ. Нам у цьому місті жити!» — зазначив Вячеслав Панченко, перший заступник директора Департаменту економіки та інвестицій КМДА, під час відкриття Public Talk: Київ 2035.

Кияни, експерти, представники громадськості презентували й обговорювали ідеї та подані пропозиції щодо формування комфортного та екологічного міського простору — збереження довкілля та річок, що протікають у столиці, а також щодо популяризації профілактичних заходів для здоров’я населення. Ішлося також про розвантаження транспортної системи та будівництво комфортних сполучень приміських агломерацій зі столицею, смартспеціалізацію Києва, ефективне врядування, а також розвиток столиці як культурного і туристичного центру до 2035 року.

Участь у заході, зокрема, взяли архітектор та урбаніст Юліан Чаплинський, радниця Бучанського міського голови Михайлина Скорик, громадська екологічна інспекторка, голова ГО «Save Dnipro» Ірина Черниш, кураторка соціальних проєктів ЛУН Анна Денисенко, CEO Helsi.me Євген Донець, CEO «Svitlo Concert» Євген Кривін, Президент Асоціації в’їзних туроператорів України Марія Юхновець, ексголова постійної комісії з питань екологічної політики Київської міської ради, ініціатор розробки Екологічної стратегії Києва Костянтин Яловий та кияни-автори ініціатив.

У просторовому плануванні міста необхідно закласти концепцію п’ятнадцяти хвилинної пішохідної доступності до медичних закладів, шкіл, садочків, магазинів. У цьому переконаний Юліан Чаплинський. Він також наголосив на необхідності зазначення в Стратегії-2035 «стратегічних жертв» — те, від чого місто відмовиться заради більш повноцінного розвитку.

«Я б дуже хотів, щоб, крім усього хорошого, у Стратегії-2035 були представлені стратегічні жертви — чого не варто чекати», — сказав він.

Стратегія-2035 має передбачати те, що передмістя хоче київського життя, київських стандартів комфорту. На цьому наголосила радниця Бучанського міського голови Михайлина Скорик.

«Навколо Києва виріс, по суті, ще один Київ. Це 12-15 громад, і кожна з них має свою стратегію розвитку, своє бачення. Фактор передмістя обов’язково має бути частиною Стратегії розвитку Києва. Столиця та тридцятикілометрова зона навколо мають розвиватись синхронно. І чим краще ми їх синхронізуємо в управлінських рішеннях, тим більш правильно будуть відбуватися ці процеси», — зазначила вона.

Про необхідність відновлення культурної інфраструктури в столиці наголошували й експерти, і громадськість.

«Місто має запровадити електронну систему запитів на дозволи проведення масових заходів і прозору систему відслідковування їх проходження, а також створити міський онлайн-календар подій», — зазначила киянка Наталія Склярська, яка подала свої пропозиції через онлайн-анкету і серед інших киян була запрошена до участі у Public Talk: Київ 2035.

Чимало експертів і киян-авторів ідей наголошували, зокрема, на необхідності розвитку ділового туризму у столиці. Зокрема, створенні конгрес-бюро, яке промотуватиме Київ як найкраще місце у світі для проведення форумів і конференцій світового рівня. Крім того, потрібно підвищувати цікавість туристів до української столиці не лише для турів вихідного дня, але і для більш тривалих подорожей.

Public Talk: Київ 2035 відбулись у рамках інформаційно-комунікаційної кампанії зі створення Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року.

Відеозаписи Public Talk: Київ 2035 можна подивитися на сайті та Youtube-каналі КМДА.


А також нещодавно в Києві створили інформаційну онлайн-платформу із визначення пріоритетних напрямів розвитку міста.

Теги: Київстратегії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

Експансія на закордонні ринки. Як бренди використовують 360 медіастратегії для масштабування

Синергія для перемоги: як PLEON Talan, provid і Media Direction Ukraine OMD допомагають Фонду «Вільна Україна»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.