• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Українці на карантині вдвічі більше вчать англійську онлайн та прагнуть «живого контенту»

8 Квітня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Українці на карантині вдвічі більше вчать англійську онлайн та прагнуть «живого контенту»
Share on FacebookShare on Twitter

За даними онлайн-школи англійської мови EnglishDom, з початком карантину попит на вивчення англійської мови зріс удвічі. Серед іншого посилився запит на «живий» освітній контент.

Найбільш активно англійську на карантині в березні вчили у Києві – 27% від усього трафіку сервісу в Україні. Далі йдуть Дніпро – 10%, Харків – 8%, Одеса та Львів – по 6%. Цікаво, що жінки вивчають англійську значно активніше за чоловіків – 65% проти 35%.

Найбільше займаються у віці від 25 до 34 років – 40%. Трохи менше молодь від 18 до 24 років – 30%, удвічі менше люди з 35 до 44 років – 15%, діти та підлітки до 18 років складають 10%.

Найулюбленіший час для занять – з 19 до 22 години.

А найзатребуванішими темами були «Англійська для початківців», «Розмовна англійська» та «Англійська для IT».

Найчастіше англійську онлайн вчили: IT фахівці – 28%, представники інших креативних індустрій та бізнесу – 23%, працівники сфери обслуговування – 7%, освітяни та держслужбовці – 5%.

Узагалі ж збільшився запит на «живий контент», коли у студентів є змога у реальному часі спілкуватись онлайн із викладачем та між собою. Для прикладу, відвідування розмовних клубів, за даними платформи, у березні зросло на 37%.

«Людям не вистачає живого спілкування, – говорить Максим Сундалов, керівник та співзасновник онлайн-школи англійської мови EnglishDom. – При цьому є бажання використати карантин як можливість здобути нові знання. Ми бачимо це по тому, як різко зросло навантаження на наші сервери. Нам довелося оперативно провести роботи, щоб посилити систему, зокрема оптимізувати код та збільшити ємність серверів. Ми розуміємо, наскільки зараз важлива надійність роботи сервісу і задоволення побажань студентів, тому на 20% збільшуємо команду викладачів – до 400 осіб. Окрім цього, ми запускаємо безкоштовні стріми та вебінари з вивчення англійської мови з блогерами на Youtube та в Instagram». 

За дослідженнями компанії EnglishDom, найпопулярнішими англійськими словами, які українці на карантині вчили онлайн у березні 2020 р., стали: today, listen, child.

Найпопулярнішими словами, які вчать люди залежно від їхнього рівня англійської, в березні 2020 р. стали такі:

  • Beginner: child, today, March.
  • Elementary: today, listen, child.
  • Pre–Intermediate: congratulate, catchy, appear.
  • Intermediate: catchy, maintain, masterpiece.
  • Upper–Intermediate: abhor, bigot, probity. 
  • Advanced: capricious, tangent, repine. 

Ці дослідження ґрунтуються на інформації за березень 2020 р. цифрової EdTech платформи EnglishDom, а саме: безкоштовних сервісів компанії «Онлайн тренажер», ED Words та безкоштовного пробного уроку. 

Фото в заголовку: https://unsplash.com/

Читайте також: Kantar опублікував рейтинг популярних сайтів за березень 2020.

Теги: навчанняринки та дослідженнярозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

29 та 30 травня в Києві відбудуться заходи Ukrainian Creative Stories 2025. Два дні глибокого занурення в рекламний креатив, брендинг, дизайн і технології, сучасні тенденції і виклики рекламної індустрії. Власним...

Читати даліDetails

Як знайти роботу мрії: на CASES вийшов безоплатний курс за участі N-iX, MacPaw та Netpeak Group

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.