Українські міста запрошують взяти участь у конкурсі «Міста, що вірять у майбутнє»

ГО «Фонд розвитку міст», ТОВ «Бізнес для розумних міст» в партнерстві з «Асоціацією міст України» запрошують українські міста взяти участь у конкурсі: «Міста, що вірять у майбутнє». 

Мета конкурсу

Перше, що потрібно місту для розробки свого майбутнього, – це Стратегічний план з глибоким аналізом сильних і слабких сторін, а також можливостей та загроз в контексті досягнення цілей сталого розвитку. Після цього важливого внутрішнього аналізу потрібно визначити місію та бачення міста та його цілей на короткий, середній та довгостроковий період.

Стратегічний план повинен визначати шлях та способи досягнення цих цілей, враховуючи показники ЦСР, зокрема, людські ресурси, партнерські стосунки з приватним сектором, НГО та науковими установами, моделі управління, фінансування та ресурси фінансування.

Як тільки це зроблено, настає момент обрання перших проектів, які почнуть реалізовувати майбутнє.

Щороку організатори конкурсу обирають одне місто, для якого вони профінансують та підготують проект Стратегічного плану, а також допоможуть з його реалізацією.

Хто може взяти участь?

У перший рік лише українські міста можуть бути обрані.

Кількість населення: більш ніж 100.000 жителів

Умови участі:

Нагорода адресована містам (українським та з інших сусідніх країн), які мають намір реалізувати успішний проект (проекти), що покращить життя громадян.

Цей проект (проекти) повинен бути:

  • розроблений у співпраці з приватною компанією
  • розпочатий в найближчі два роки

Пропозиція має бути представлена міським головою. Також потрібні листи підтримки з боку приватного сектору та наукового співтовариства міста.

Зміст пропозиції

Лист про наміри від міського голови, що представляє пропозицію.

Максимум 5 сторінок, що пояснюють, чому місто хоче скласти стратегічний план, які цілі міста в короткотерміновій і довгостроковій перспективі. Хто буде брати участь у розробці та впровадженні Стратегічного плану (наявна структура всередині міської ради та за її межами, включаючи приватний сектор та наукові навчальні заклади та готовність покращити його у разі потреби). Як вони забезпечать виконання Стратегічного плану.

Критерії відбору

  • Сильне керівництво міського голови та міської ради
  • Залучення державного сектору, приватного сектору та наукових колективів до розробки та реалізації майбутнього міського проекту
  • Демонстрація розуміння ситуації в місті
  • Визначення реалістичних цілей
  • Показ реалістичних ідей щодо інфраструктурних проектів, які покращать якість життя громадян та можуть зацікавити приватних інвесторів

Графік

  1. Оголошення конкурсу
  2. Кінцевий термін подання заявок – через 2 місяця після опублікування оголошення
  3. Інформування попередньо відібраних кандидатів – через 1,5 місяця після закінчення кінцевого терміну подання заявок
  4. Оголошення результатів під час BSC 2020

Нагорода

Почесний диплом місту

Розробка Стратегічного плану розумного міста для міста та механізмів його реалізації протягом 1 року

Зміст стратегічного плану:

  • Діагностика та позиціонування
  • Бачення майбутнього. Для цього будуть проведені співбесіди та семінари з громадськими структурами, представниками промисловості, академічних установ тощо.
  • План дій або дорожня карта
  • План управління, що включає в себе командне поле

Впровадження:

– Вибір пріоритетних проектів

– Початкове структурування першого проекту.

Підтримка міста в реалізації Стратегічного плану розумного міста та його просуванні у всьому світі.

Пропозиції надсилайте на адресу: tamara.soloviova[email protected]gmail.com

Контактна особа: Cоловйова Тамара

Тел.: 0678294934

Фото: blog.allo.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

режиссер Максим Марченко о своем пути и тренировке насмотренности

Режиссер Максим Марченко о своем творческом пути и тренировке насмотренности

«Как-то в далеком 2011 (или 2010) году я решил снять поздравительный фильм на свадьбу брату. Подорвал кучу друзей, но так ...

Nebo на культурній орбіті: повернення «Друзів», «спекотний ляяяяям» і пляж посеред Вільнюса

Привіт, земляни! Є речі, які постійно повторюються: щоранку встає сонце, щовечора місто стоїть в заторах, щодватижні Nebo ideas agency розповідає ...

Карантин: туда и обратно. Опыт креативного продакшн-агентства Looma

Основатель и креативный директор продакшн-агентства Looma Сергей Прокопчук рассказал, как команда приняла и пережила карантин, какие проекты успела реализовать, а ...

Актор Євген Янович про креативність, вигорання та роботу в кайф

Актор Євген Янович про креативність, вигорання та роботу в кайф

Актор шоу «Мамахохотала» на каналі НЛО TV Євген Янович розуміється на креативності. Реалізуючи себе в творчій сфері, він поєднує в ...

У липні стартує тренінг Creative Business Academy

У липні стартує тренінг Creative Business Academy

Creative Business Academy — це інтенсивний восьмиденний тренінг для креативних стартапів та підприємців. Тренінг допоможе створити справжній бізнес: виробити стратегію, залучити ...

Креатив через комунікацію, самозанурення, поєднання, або Як визначити свою творчу мету

Креатив через комунікацію, самозанурення, поєднання, або Як визначити свою творчу мету

Чому ви робите те, що ви робите? Відповідь на це запитання може надати вашій роботі напрям і сенс. На те, ...