У мережі з’явились українські мокапи OOH та DOOH для вільного користування дизайнерами та агенціями

Днями медійна агенція BigMedia разом із рекламною агенцією Saatchi & Saatchi Ukraine виклали у вільний доступ колекцію із майже 70-ти відео- та фотомокапів. Цінність колекції у тому, що в ній немає відретушованих стокових картинок. Серед мокапів — лише справжні вулиці українських міст із насправді існуючими конструкціями. Так, у колекції можна знайти скроли поруч із харківським ХНАТОБ’ом, сітілайти на одеській Аркадії, львівські білборди, відеоборди у центрі Києва, та багато іншого.

Київ
Львів
Одеса
Харків

«Ідея створити таку колекцію виникла давно, — коментує Олексій Тертишник, Ex Head of Art Saatchi & Saatchi Ukraine. — Ті, хто працюють у нашій сфері, знають, як складно знайти якісний мокап. Безкоштовні матеріали з мережі виглядають занадто штучно. Переважна більшість відретушована до “плаского” стану і тому презентації із ними стають шаблонними і несправжніми. Хотілось створити щось живе. Щоб клієнт міг одразу подивитись, як виглядатиме його реклама в реаліях українського міста: на справжніх вулицях зі справжніми людьми». 

«Створення такої колекції це — win-win ініціатива для усіх, — зазначила Олена Бесхлібна, директорка Bigmedia. — Для нас — це можливість створити живий каталог із нашими носіями, для креативних агенцій — візуальний аргумент під час продажу ідеї, для клієнта — можливість “приміряти” рекламу свого бренду на знайомі локації в  українських містах».

«Я хотів, щоб українські дизайнери використовували якісні українські мокапи. З українськими локаціями. З українських міст, а не з далеких Нью-Йорків чи Дюссельдорфів. Тому основною вимогою до відео та фото було те, щоб вони не поступалися закордонним аналогам, ані за кольором, ані за естетикою. Вірю, що наші мокапи будуть користуватися попитом», — поділився думками Володимир Клімик, DTP specialist в Saatchi & Saatchi Ukraine.  

Мокапи — абсолютно безкоштовні для завантаження. Зробити це можна за цим посиланням на драйві і цим посиланням.


Пропонуємо вам переглянути добірку кращої зовнішньої реклами 2020 року, за версією видання The Drum.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль креативності «Каннські Леви» 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності «Каннські Леви» оголосилили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн. Команда LIONS заявила, що офлайн-подія у ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...