Днями медійна агенція BigMedia разом із рекламною агенцією Saatchi & Saatchi Ukraine виклали у вільний доступ колекцію із майже 70-ти відео- та фотомокапів. Цінність колекції у тому, що в ній немає відретушованих стокових картинок. Серед мокапів — лише справжні вулиці українських міст із насправді існуючими конструкціями. Так, у колекції можна знайти скроли поруч із харківським ХНАТОБ’ом, сітілайти на одеській Аркадії, львівські білборди, відеоборди у центрі Києва, та багато іншого.
«Ідея створити таку колекцію виникла давно, — коментує Олексій Тертишник, Ex Head of Art Saatchi & Saatchi Ukraine. — Ті, хто працюють у нашій сфері, знають, як складно знайти якісний мокап. Безкоштовні матеріали з мережі виглядають занадто штучно. Переважна більшість відретушована до “плаского” стану і тому презентації із ними стають шаблонними і несправжніми. Хотілось створити щось живе. Щоб клієнт міг одразу подивитись, як виглядатиме його реклама в реаліях українського міста: на справжніх вулицях зі справжніми людьми».
«Створення такої колекції це — win-win ініціатива для усіх, — зазначила Олена Бесхлібна, директорка Bigmedia. — Для нас — це можливість створити живий каталог із нашими носіями, для креативних агенцій — візуальний аргумент під час продажу ідеї, для клієнта — можливість “приміряти” рекламу свого бренду на знайомі локації в українських містах».
«Я хотів, щоб українські дизайнери використовували якісні українські мокапи. З українськими локаціями. З українських міст, а не з далеких Нью-Йорків чи Дюссельдорфів. Тому основною вимогою до відео та фото було те, щоб вони не поступалися закордонним аналогам, ані за кольором, ані за естетикою. Вірю, що наші мокапи будуть користуватися попитом», — поділився думками Володимир Клімик, DTP specialist в Saatchi & Saatchi Ukraine.
Мокапи — абсолютно безкоштовні для завантаження. Зробити це можна за цим посиланням на драйві і цим посиланням.
Пропонуємо вам переглянути добірку кращої зовнішньої реклами 2020 року, за версією видання The Drum.