У липні стартує тренінг Creative Business Academy

Creative Business Academy — це інтенсивний восьмиденний тренінг для креативних стартапів та підприємців. Тренінг допоможе створити справжній бізнес: виробити стратегію, залучити фінансування і вийти на міжнародний ринок. Найкращі учасники візьмуть участь у відборі на BRIGHT. Creative Business Cup у Копенгагені. Тренінг безкоштовний і проходить онлайн. 

В основі Creative Business Academy концепція буткемпів — тренінгів, що за обмежений час дають необмежені практичні знання для розв’язання реальних задач бізнесу.

У програмі тренінгу: як обрати ефективну бізнес-модель, захистити ідею від плагіату, переконати інвесторів профінансувати вашу компанію, обійти конкурентів на українському ринку та вийти на міжнародний. Щоб старання не стали марними через рік — спікери розкажуть про тренди майбутнього. Щоб не повторювати чужих помилок — на тренінгу розбиратимуть реальні кейси. 

У липні стартує тренінг Creative Business Academy

Розклад Creative Business Academy

  • 13-17 липня, будні — декілька вечірніх сесій, 2 години на день 
  • 18-19 липня, вихідні — щоденні інтенсивні сесії, 5 годин на день
  • 20-24 липня, будні — декілька вечірніх сесій, 2 години на день
  • 25-26 липня, вихідні — щоденні інтенсивні сесії, 5 годин на день
  • 27-31 липня, будні — декілька вечірніх сесій, 2 години на день 

Найкращих учасників організатори запросять на національний відбір креативних стартапів Creative Business Cup Ukraine. Переможець змагатиметься за звання стартапу року та 20 000 доларів на Копенгагенському BRIGHT. Creative Business Cup

Дедлайн подачі заявок — 30 червня 2020 року, 15.00

Організатор — програма House of Europe. Більше про Creative Business Academy

У липні стартує тренінг Creative Business Academy

Також у вас є можливість зареєструватися на Міжнародний ярмарок грантів у сфері культури, який цього року відбудеться 2 липня онлайн.

А 11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал ...

Чому звукові логотипи почали дратувати людей під час карантину (і що з цим робити)

Студія аудіобрендингу Man Made Music спробувала з’ясувати, як саме пандемія змінила ставлення до брендів, і, зокрема, як вплинули на це звукові логотипи.