Секрети заробітку в TikTok від Саші Таба і Дані Вегаса — в першому випуску VRODE PODCAST

Нещодавно вийшла перша серія VRODE PODCAST від Аліни Циганок. Аліна — креативна директорка і співзасновниця рекламного діджитал-агентства #Oddee agency (6 премій Effie). Клієнти агентства — Pit Bull, Socar, Loreal, Fosch, Koblevo й інші великі бренди.

Аліна Циганок,

Саша Таб — екс-учасник «Сальто назад», музичного гурту, який свого часу брав участь у нацвідборі на «Євробачення». Зараз Таб бере участь у проєкті «Голос Країни» в команді Монатіка й утримується на топ-позиціях. Під час карантину, через скорочення кількості концертів і виступів, Саша почав знімати ролики для TikTok. Спочатку це здавалося чимось дуже дивним, але з часом його почали сприймати як висхідну зірку гумору. Деякі ролики Саші перейшли позначку в 1 млн переглядів. При цьому Саша з TikTok не заробляє, хоча міг би.

Другий учасник — Даня Вегас, один із успішних тіктокерів України. Даня відмовився від розважального контенту і намагається вести аудиторію в інтелектуальний контент, що, здавалося б, практично неможливо в форматі роликів на кілька секунд. Даня не просто заробляє на TikTok, він навіть організував TikTok-будинок (популярне явище, коли кілька блогерів об’єднуються і живуть разом в одному будинку, для зручності створення контенту).

Секрети заробітку в TikTok від Саші Таба і Дані Вегаса в першому випуску VRODE PODCAST

У VRODE PODCAST Аліна обговорює з блогерами, що таке TikTok-будинки, хто в них живе, за якими алгоритмами працює ця соціальна мережа, що потрібно знати для просування контенту і які основні тренди 21-го року. Якщо підсумувати, то це дуже детальний розбір всіх можливостей TikTok-а як для брендів, так і блогерів від людей, які вже мають глибокий досвід у цій мережі.

Перший випуск — нижче:

Аліна обіцяє, що наступні ролики будуть не менш цікавими — про головні тренди в соціумі з експертами і блогерами. Випуски виходитимуть не рідше, ніж раз на два тижні. З уже відомих запланованих тем: прийняття себе, бодіпозитив, суржик і багато іншого.


А за цим посиланням ви знайдете всі випуски подкасту «Креативний дайджест».

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Don’t Just Share, Care! До Дня Землі Ренді Цукерберг закликає перейти від лайків до реальних справ

Бренд SodaStream, провідний виробник газованих напоїв у США, розпочав свою кампанію до Дня Землі 2021 під слоганом Don’t Just Share, ...

Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

Онлайн-сервіс Uklon створив лімітовану колекцію апсайклінг-сумок REBORD з вінілових банерів. Таким чином у компанії прагнуть звернути увагу колег по ринку ...

Бути інфлюенсером чи не бути: тепер кожен може дізнатися свої блогерські шанси з Myscore

Тепер кожен може дізнатися, наскільки він впливовий в своїх соціальних мережах. Скорингова платформа Myscore допомагає оцінити шанси будь-якої людини стати ...

Ролик «Ісус знищує коронавірус» розбурхав соціальні мережі

У мережі активно обговорюють вірусний ролик «Ісус знищує коронавірус». За сюжетом, величезне чудовисько з диявольськими рогами у вигляді COVID-19 безстрашно ...

Google підготував дудл до Дня Землі

Сьогодні Google разом з усім світом святкує День Землі новим дудлом. Цього року дудл до Дня Землі присвячений масовому висадженню ...

Рекрутингова агенція відтворює високе мистецтво живопису

«Рекрутингова агенція» звучить не надто захопливо, але ось на яке мистецтво перетворили її бриф креативники Zambezi та режисер Джонні Грін.