Нещодавно вийшла перша серія VRODE PODCAST від Аліни Циганок. Аліна — креативна директорка і співзасновниця рекламного діджитал-агентства #Oddee agency (6 премій Effie). Клієнти агентства — Pit Bull, Socar, Loreal, Fosch, Koblevo й інші великі бренди.
Саша Таб — екс-учасник «Сальто назад», музичного гурту, який свого часу брав участь у нацвідборі на «Євробачення». Зараз Таб бере участь у проєкті «Голос Країни» в команді Монатіка й утримується на топ-позиціях. Під час карантину, через скорочення кількості концертів і виступів, Саша почав знімати ролики для TikTok. Спочатку це здавалося чимось дуже дивним, але з часом його почали сприймати як висхідну зірку гумору. Деякі ролики Саші перейшли позначку в 1 млн переглядів. При цьому Саша з TikTok не заробляє, хоча міг би.
Другий учасник — Даня Вегас, один із успішних тіктокерів України. Даня відмовився від розважального контенту і намагається вести аудиторію в інтелектуальний контент, що, здавалося б, практично неможливо в форматі роликів на кілька секунд. Даня не просто заробляє на TikTok, він навіть організував TikTok-будинок (популярне явище, коли кілька блогерів об’єднуються і живуть разом в одному будинку, для зручності створення контенту).
У VRODE PODCAST Аліна обговорює з блогерами, що таке TikTok-будинки, хто в них живе, за якими алгоритмами працює ця соціальна мережа, що потрібно знати для просування контенту і які основні тренди 21-го року. Якщо підсумувати, то це дуже детальний розбір всіх можливостей TikTok-а як для брендів, так і блогерів від людей, які вже мають глибокий досвід у цій мережі.
Перший випуск — нижче:
Аліна обіцяє, що наступні ролики будуть не менш цікавими — про головні тренди в соціумі з експертами і блогерами. Випуски виходитимуть не рідше, ніж раз на два тижні. З уже відомих запланованих тем: прийняття себе, бодіпозитив, суржик і багато іншого.
А за цим посиланням ви знайдете всі випуски подкасту «Креативний дайджест».