«Реклама — то любов». Лекція про кохання, секс та День святого Валентина у рекламній комунікації

Кохання продає, а День святого Валентина — один з найбільших трендсеттерів. В XIX сторіччі було прийнято дарувати засушені квіти, в ХХ марципани, а в ХХІ середній чек подарунку виріс й того більше.

21 лютого в креативному просторі UNDERHUB Ярослава Гончарук, Creative Group Head в діджітал-агенції DIEVO, розповість, чому свята все ще впливають на нас, та як рекламним фахівцям це використовувати.

Про що буде йти мова:

  • чому тему «кохання» все ще використовують у рекламі,
  • як традиційні свята допомагають рекламістам продавати,
  • секс у рекламі: варто чи ні?
  • чи сниться андроїдам електрокохання або яке майбутнє чекає на День святого Валентина.

Захід буде цікавим креаторам, копірайтерам та дизайнерам, які хочуть навчитися більш ефективно використовувати психоемоційні аспекти поведінки людей та вплив несвідомого, та всім, хто хоче дізнатися, чому люди «ведуться» на комерційні свята.

Для читачів CreativityUA діє знижка 15%. Скористайтеся промокодом creativityUA.friends при реєстрації: https://cases.media/event/reklama-to-lyubov-lekciya-pro-kokhannya-seks-ta-den-svyatogo-valentina-u-reklamnii-komunikaciyi

Фото в заголовку: https://unsplash.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.