Рорі ДюБофф (Rori DuBoff), директорка з питань стратегічного планування та інновацій Accenture Interactive, працює в сфері діджитал-маркетингу, інтегрованих медіа, взаємодії з аудиторією та новітніх технологій вже понад 20 років. Підбиваючи підсумки п’ятого дня LIONS Live, вона сформулювала п’ять основних інсайтів, які, на її думку, варто винести з програми завершального дня онлайн-заходу.
1. Зміни є константою.
Уявіть, що ваш бренд – це операційна система, для якої потрібно регулярно розсилати оновлення. Прийміть зміни, замість того, щоб опиратися ним.
З огляду на те, як разюче змінилося наше повсякденне життя останнім часом через пандемію, вам треба постійно бути дуже діяльними і безперервно оптимізуватися.
Хорошим прикладом тут є те, як бренди діють на платформі TikTok. Вони постійно, щось коригують та змінюють. А новий контент вони створюють, орієнтуючись на реакцію своєї аудиторії, яка стає по суті співавтором.
2. Починати треба не з комерційної, а з життєвої проблеми.
Якби вся наша робота спиралася на те, що потрібно людям, а не на те, що бренд хоче їм продати, це дало б початок чомусь неймовірному.
3. Бренд – це не те, що люди купують, а те, у що вони вірять.
Ми багато часу присвячуємо аналізу поведінки людей онлайн. Але, як показують підсумки п’ятого дня LIONS Live, зараз ми всі вже й так знаємо про сферу діджитал все, що нам про неї треба знати.
Настав час повернутися до універсальних істин – до того, що таке людяність і як налагоджувати зв’язки з людьми.
4. Радикальна колаборація.
Ми багато говоримо про інклюзивність та мультикультуральність. На жаль, лише говорити про них – недостатньо.
Іноді необхідно зробити щось радикальне, щоб це не лишалося лише словами.
Іноді необхідно самим організувати щось, для чого треба буде залучити науковців, креативників або, скажімо, юристів з тих суспільних груп, чиї інсайти є для вас необхідними: інший прошарок суспільства, інші переконання тощо.
5. Коефіцієнт порядності.
Простіше кажучи, нам треба по-людськи ставитися одне до одного. Намагайтеся бути, в першу чергу, порядною людиною, а вже в другу – авторитетним фахівцем.
Зараз нам як ніколи потрібен успіх та чудові креативні кампанії. Але в ході нашої повсякденної роботи ми ніколи не повинні забувати про автентичність та відповідальність перед нашими співробітниками, партнерами та клієнтами.