• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Перетворення класичних книг на марки

22 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Перетворення класичних книг на марки
Share on FacebookShare on Twitter

Dorothy стали відомими своїми інтерпретаціями на поштових марках різноманітних музичних тем, створюючи графічні твори, які віддають данину всьому, від класичного року та психоделії до електроніки та постпанку. Тепер улюбленці Ліверпуля Dorothy вирушили у світ великої літератури у своїй останній колекції під назвою Stamp Books.

Відзначаючи найвпливовіші, найчитаніші та найнеобхідніші книги з XVII століття до наших днів, можна побачити два свіжих надрукування, кожен з яких містить 42 книги, перероблені як колекційні поштові марки та складають величезний аркуш. Кожна марка містить зображення, натхненне книгою, та дату видання у формі книги.

Перший стосується класики, наприклад «Подорожі Гуллівера» Джонатана Свіфта, «Гордість та упередження» Джейн Остін, «Франкенштейн» Мері Шеллі, «Грозові перевали» Емілі Бронте.

Другий — це все про сучасні літературні твори початку 20-го століття, зокрема «Великий Гетсбі» Ф. Скотта Фіцджеральда, «Грона гніву» Джона Стейнбека, «19 вісімдесят чотири» Джорджа Оруелла та «У дорозі» Джека Керуака.

Dorothy
Classic
Stamp Books: Classic
Classic

«Ми включили класику, яка змусила нас сміятися і плакати, налякала нас до дрібниць, змусила нас відчути тепло всередині, перетворила нас на шукачів і поставила під сумнів наш спосіб мислення, — каже Ali Johnson, власниця Dorothy. — Є книги, які розповідають історії про кохання, романтику, дорослішання, самосвідомість, страждання, обман, надмірність, помсту, терор і антиутопію».

Кожен художній твір був розроблений James Quail і відповідає творам Dorothy «Колір книг» та «Книжкова карта», які є популярними данинами світу художньої літератури.

У Ali Johnson є улюблена марка? «До маяка Вірджинії Вулф — це моя улюблена книга, і я люблю цю печатку. Але мій улюблений штамп, хоча я не є великим шанувальником книги, — Дракула. ​​Мені подобається її простота і те, як дві крихітні крапки ідеально поєднуються все піднялося, — каже дівчина. — Що стосується двох творів мистецтва, я думала, що це буде сучасний друк, оскільки зараз я схильна читати більш сучасну літературу. Але робота над цими принтами пробудила мою любов до деяких старих класиків. Нещодавно я змахнула пил із кількох улюблених, щоб перечитати у тому числі “Грозовий перевал”, “Тесс з д’Ербервіллів”, “Жовті шпалери” і “Добрий солдат”».

Dorothy
Modern
Stamp Books: Modern
Modern

Джерело


Читайте також:

Нова платформа Google For Creators прагне стати джерелом натхнення та професійного зростання

В Україні вийшло перше видання про інтер’єрні рішення в українських оселях

Теги: креативсуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.