Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH UA надійшла рекордно велика кількість заявок – 330, з яких було обрано 76 півфіналістів у чотирьох тематиках, присвячених позитивній наративізації реформ в Україні, питанням об’єднавчого досвіду та ідентичності, довірі до медіа та збільшенню інформаційної стійкості в Україні.

PITCH UA 3 також представив топових експертів – титулованих продюсерів, режисерів, сценаристів, журналістів з усіх куточків світу, які консультуватимуть півфіналістів в рамках унікальної програми докторингу. Цей етап конкурсу буде трансформаційним процесом для учасників, адже докторинг такого рівня є надзвичайно цінним, і не лише в Україні.

Ментори, які візьмуть участь у проєкті:

  • номінанти на премію Emmy американський продюсер Джош Вайнсток та журналістка й режисерка Дженніфер Крендалл;
  • номінанти BAFTA британські режисери та продюсери Пол Копланд та Ден Бербрідж;
  • британський журналіст та телевізійний продюсер Пітер Померанцев;
  • американський продюсер, який працював над створенням всесвітньо відомих голлівудських стрічок, Айра Наполіелло;
  • продюсер, бізнес девелопер та консультант у сфері діджитал маркетингу Метью Ван де Вельде;
  • шоуранер, сценарист та продюсер Віктор Пьонтковскі;
  • контент-стратег, сценарист та продюсер Адам Сігел.

Усі експерти мають досвід у створенні успішного контенту та співпраці з такими медіагігантами, як Banijay Group, ВВС, HBO, Netflix, 20th Century Fox, Warner Brothers, Sony Pictures та ін.

ментори PITCH UA 3

Віра Костенко-Кузнєцова, заступниця керівника ТСА (USAID) та контент-директорка, так описала третій сезон PITCH UA:

Віра Костенко-Кузнєцова

«Спочатку ми були приємно шоковані кількістю заявок, а потім зрозуміли, що якість поданого матеріалу є також винятково високою цього року. Насправді така залученість учасників креативного сектору у створення соціально вагомого контенту є яскравим прикладом зміни парадигми нашого суспільства, і є підтвердженням бажання кожного з тих, хто подався, бути частиною нової України та робити ці зміни разом».

Консультації учасників з експертами відбудуться у закритому форматі, але з усіма 76-ма проєктами, які пройшли до докторинг-майстерні PITCH UA 3, можна буде познайомитися з 23 лютого у відкритому доступі – їхні п’ятихвилинні пітчі у форматі відеопрезентацій будуть розміщені на сайті та YouTube-каналі PITCH UA.

Перелік проєктів, які після програми докторингу потрапили до фіналу конкурсу, буде оголошено 12 квітня. А вже 20 квітня відбудеться відкритий онлайн пітчинг, де фіналісти  представлять свої проєкти журі, до складу якого увійдуть представники профільних міністерств й організацій України, Проєктів USAID TCA та UCBI, а також запрошені експерти.

Імена переможців третього сезону PITCH UA, які отримають фінансову та подальшу експертну підтримку для втілення своїх проєктів, буде оголошено 29 квітня.

Про конкурс

Докторинг-майстерня PITCH UA 3

PITСH UA – конкурс соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну, який організовує компанія Media Resourсes Management (MRM) за підтримки Проєкту Transformation Communications Activity (TCA), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.

З проєктами, які пройшли до докторинг-майстерні PITCH UA 3 можна ознайомитись тут.

Детальніше про експертів PITCH UA 3 читайте тут.

Стежте за новинами PITCH UA 3 на офіційному сайті та у Facebook.


Читайте також нашу добірку актуальних на сьогодні конкурсів, стипендій та навчальних курсів, які, можливо, стануть для багатьох вирішальним пунктом на креативному шляху.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.